Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در نشست خبری با بیان اینکه سال جاری از نظر اقتصادی و سیاسی سال سختی بود، افزود: دولت امسال در سطح ملی و استانی همه داشته های خود را روی میز آورد تا بتواند شرایط سخت سال ۹۹ را مدیریت کند.
وی اضافه کرد: دشمن تمام ظرفیت های بیرونی، داخلی و منطقه ای خود را روی میز آورد و باور داشت می تواند در این سال ملت ایران را زمینگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمالی پور گفت:دشمنان در سال جاری با استفاده از ایجاد رعب و وحشت در داخل و با استفاده از ابزار تخریب سرمایه های داخلی و فاصله انداختن بین مردم و مسوولان و بهره برداری از ابزار تحریم اقتصادی به دنبال تحقق اهداف خود بودند.
وی اضافه کرد: آمریکایی ها به عنوان سردمدار مقابله با ایران قرار گرفته و حتی کشورهای منطقه نیز که به نوعی رفتار خود را در مقابل ملت ایران پنهان می کردند در سال ۹۸ و ۹۹ همه داشته ها را بسیج کردند تا شرایط را تغییر دهند و به کشور و همبستگی ملی آسیب وارد کنند.
استاندار قزوین گفت: متاسفانه در داخل نیز با برخی از صداها مواجه بودیم که به تحقق برنامه ها و سیاست های دشمن کمک می کرد.
وی اضافه کرد: متاسفانه در این سالها طوری مسیر پیش رفت که همه منافذ اقتصادی کشور بسته شد و در داخل نیز عده ای به دنبال این بودند که تحریم ها و افزایش مطالبات منتج به رفتار پرخاشگرانه بشود و در مجموع بتوانند با این شرایط آسیب را متوجه نظام کنند.
جمالی پور افزود: اگر منصفانه به عملکردی که اتفاق افتاد نگاه کنیم باید از مردم سپاسگزاری نماییم که به خوبی تشخیص دادند و به رغم تنگناهای اقتصادی و فشارهای متحمل شده، در زمین طراحی شده بازی نکردند و سعی نمودند با نگاه عمیق به مسایل و منافع کشور به عنوان مهمترین عنصر توجه کنند و رفتاری را نشان بدهند که موجب یاس دشمنان شود.
وی اضافه کرد: در این میان اصحاب رسانه استان نیز به خوبی مسیرها را تشخیص داد و رفتاری را نشان دادند که موجب همبستگی و اتحاد بیشتر در استان شد.
استاندار قزوین گفت: واقعا در سال جاری هم دشمن و هم کرونا باعث شد سخت ترین شرایط برای کشور رقم بخورد و رفتار منطقی اصحاب رسانه در این شرایط قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه استان قزوین استانی کاملا سیاسی با نحله های فکری مختلف و عمیق است، افزود:به رغم این نگاه و رویکرد، کمترین مساله ای را در استان داشتیم که ناشی از نگاه تیزبین اصحاب رسانه و شناخت عمیق از رفتار خدمتگزاران است.
جمالی پور با بیان اینکه در این مدت از رسانه ها و گروه های سیاسی هیچگونه رفتار خارج از عرف مشاهده نکردیم، افزود:موضوع نقد با انصاف هیچ اشکالی ندارد و مورد تاکید ما است و باید از نگاه منصفانه اصحاب رسانه استان تشکر کنیم.
وی اضافه کرد: نتیجه این رفتارها باعث شد آرامش سیاسی در استان برقرار شود درحالیکه قبل از سال ۹۸ در استان با شرایط پرخاشگری مواجه بودیم.
استاندار قزوین با اشاره به بودجه استان، گفت:به رغم ظرفیت ها و توانمندی های استان متاسفانه بودجه استان هیچ تناسبی با این همه ظرفیت ها نداشت و تمام تلاش خود را برای اصلاح ان به کار گرفتیم.

برچسب‌ها تحریم دولت تدبیر و امید توسعه اقتصادی استان قزوین هدایت الله جمالی پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تحریم دولت تدبیر و امید توسعه اقتصادی تحریم دولت تدبیر و امید توسعه اقتصادی استان قزوین اخبار کنکور اصحاب رسانه جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جداول بودجه سال ۱۴۰۳، گفت: درباره جداول ۱۴ و ۲۱ که مربوط به نرخ ارز است، ابهام وجود دارد. ما همین بحث را در حوزه دارو هم داریم و باید مشخص شود که مبنای نرخ ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی یا ۴۲۰۰ تومانی چیست، چرا که در این صورت مبلغ ریالی متفاوت می‌شود.

وی بیان کرد: طبق توضیحات رئیس سازمان برنامه و بودجه، به جای ۷۴ همت در جدول هدفمندی باید ۱۸۰ همت با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان پیش‌بینی شود، مگر آنکه بخواهیم سطح خرید و پشتیبانی از دارو را کاهش دهیم که این به معنای گران‌ شدن دارو است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر دولت ۱۸۰ همت برای دارو پیش‌بینی نکند، وضعیت  مانند سال گذشته می‌شود که ارز تامین نشد یا یارانه تسعیر جبران ریالی نمی‌شود و نتیجه آن هم مشکل در بازار دارو است. دارو، کالاهای مصرفی پزشکی و شیرخشک مهم است که باید با سیاست‌های جبرانی ارز آن را تامین کنیم تا مشکلی به وجود نیاید.

«داوود منظور» رئیس سازمان برنامه و بودجه در این مورد، توضیح داد: دولت مابه‌التفاوت نرخ ارز دارو را به صورت یارانه‌ای تامین می‌کند که در قالب جدول هدفمندی آمده است. عددی که امسال پیش‌بینی شده نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: مبنای ما برای تامین ارز دارو، نرخ مصوب کالاهای اساسی است که تصویب شده دارو و کالاهای اساسی با نرخ ارز ترجیحی تخصیص پیدا کند که این نرخ توسط کارگروهی که در قانون آمده، تعیین می‌شود. باید بانک مرکزی مابه‌التفاوت ارز ۴۲۰۰ تومانی را به داروخانه و شرکت‌های پخش دارو و تولیدکنندگان دهد و قسمت دوم مربوط به مابه‌التفاوت نرخ ارز است، بر این اساس ما سازوکار سال گذشته را برای دارو امسال هم اجرا می‌کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از نظر منابع پیش‌بینی شده حدود ۷۵ همت امسال آمده که نسبت به سال گذشته افزایش داشته که کفایت می‌کند و می‌توانیم بازار دارو را با همین رقم مدیریت کنیم. مدیریت یارانه دارو مانند بازار آرد و گندم از اولویت‌های اصلی دولت است. سال گذشته عملکرد ما در مدیریت دارو مثبت، موثر و قابل دفاع بود و امسال هم منابعی را پیش‌بینی کردیم که طبق آن پیش می‌رویم.

کد خبر 6092859 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • بن‌گویر با دنده‌های شکسته مرخص شد
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد