Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) از احتمال بسته شدن در‌های بهشت‌زهرا (س) و برخورد قضایی با متخلفان خبر داد.
به گزارش آریا، آقای سعید خال با اشاره به رسم قدیم ایرانیان در پنجشنبه آخر سال اظهار کرد: امسال شرایط قدری متفاوت و وضعیت بسیار شکننده است.
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به درخواست از مردم پایتخت برای به تعویق انداختن زیارت اهل قبور، گفت: مردم هم همت کرده اند که جای قدردانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای خال بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا نباید تجمعی صورت گیرد و شرایط تهران سخت و شکننده است که اگر رعایت نکنیم به وضعیت سخت آبان ماه باز می‌گردیم.
وی گفت: روز‌های پنجشنبه و جمعه استقرار رادیو تهران را در بهشت زهرا (س) داریم و برنامه‌ای به صورت زنده پخش می‌شود.
آقای خال با اشاره به هماهنگی سازمان بهشت زهرا (س) با پلیس راهور و سایر نیرو‌های پلیس، گفت: بر اساس جمع بندی ها، پلیس هم معتقد بود شهروندان برای پنجشنبه و جمعه این هفته به بهشت زهرا (س) نیایند و زیارت اهل قبور را به روز‌های سال 1400 موکول کنند.
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) ادامه داد: ضمن هماهنگی با مجتمع قضایی آفتاب، تا امروز اطمینان داده شده است که حتی اگر لازم باشد، حکمی قضایی برای ممانعت از ورود مردم به بهشت زهرا (س) صادر می‌کنند.
آقای خال ادامه داد: ما آمادگی ممانعت از ورود مردم را داریم و مجتمع قضایی نیز با ما همکاری می‌کند.
آقای خال اضافه کرد: جا دارد در آخرین روز‌های سال 99 از مردم شریف ایران قدردانی کنم.
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) افزود: خانواده معظم شهدا با ما در طول سال همکاری ویژه کردند و والدین شهدای عزیز که بیشترین رعایت شیوه نامه‌ها را در قطعات مطهر شهدا داشتند.
خال ادامه داد: تمام پرچم‌های شهدا در آخر سال تعویض می‌شود و عطر افشانی و غبار روبی به نیابت از دیگران صورت می‌گیرد.
وی از برپایی آئین سال تحویل و گل کاری فضای بهشت زهرا (س) خبر داد و افزود: امیدواریم امسال هم یاری شود تا سال 1400 را بخوبی آغاز نماییم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زیارت اهل قبور مدیر عامل سازمان بهشت زهرا آقای خال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، اظهار داشت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح ( خشت و.... ) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

 

دیگر خبرها

  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد