Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی از جامعه پزشکی کشور و نیرو‌های مسلح در آستانه فرا رسیدن سال نو قدردانی کرد. خبرگزاری میزان - سرلشکر پاسدار محمد باقری با صدور پیامی از جامعه پزشکی کشور و نیرو‌های مسلح در آستانه فرا رسیدن سال نو قدردانی کرد. بسم الله الرحمن الرحیم

در واپسین روز‌ها و ساعات سال ۱۳۹۹ و گذشت بیش از یک سال از شیوع ویروس منحوس کرونا در ایران عزیز شاهد خلق حماسه‌های بی بدیلی هستیم که در تراز دفاع مقدس و جهاد بی امان رزمندگان با دشمن غدار در جبهه‌های نبرد، با همت و فداکاری مجاهدان سلامت و جامعه پزشکی کشور رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تاریخ امروز و فردای این سرزمین قاطعانه و صادقانه گواهی خواهد داد، در امتداد فصل درخشان مجاهدت پزشکان، پرستاران و کادر خدمات درمانی در هشت سال دفاع مقدس؛ جامعه پزشکی متعهد و بی ادعای ایران به ویژه نیرو‌های مسلح و بسیجیان مخلص و جهادی با تلاش‌های مجاهدانه و ایثارگرانه خود، جان برکف در متن خطر و تهدید، کاهش آلام و نجات جان انسان‌ها و تضمین سلامت آن‌ها برابر این بیماری جهانگیر را به همنوعان و هم وطنان خود هدیه کردند و در این میدان سخت و پر مشقت، بسیاری خلعت زیبای شهادت بر تن کردند و آسمانی شدند که در تقدیس و ستایش این مجاهدت‌های والا و ماندگار قلم قاصر و بیان عاجز است.

اینجانب در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت؛ با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه تولد سید و سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و میلاد مهدی موعود حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداه) فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تاکید بر ضرورت اهتمام و همراهی آحاد مردم شریف و فهیم ایران در تمکین توصیه‌ها، هشدار‌ها و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در ایام پیش رو؛ از تلاش‌های جهادی و ایثارگرانه پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان مکرم و مدیران حوزه‌های اجرایی و خدماتی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور از جمله حوزه بهداشت درمان و دفاع زیستی نیرو‌های مسلح و بسیج و دست اندرکاران اجرای «طرح شهید حاج قاسم سلیمانی» و کمک‌های مومنانه و همچنین نقش بزرگ و مهم خانواده‌های ارجمند، صبور و شکور آنان در همراهی و حمایت در عرصه این آزمون عظیم الهی صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم و با تعظیم به همه آنان، به روح بلند و ملکوتی «شهیدان‌مدافع سلامت» درود می‌فرستم و از درگاه خداوند متعال تداوم نقش‌آفرینی‌ها و موفقیت‌های باشکوه و افتخارآفرین این قشر شریف، متعهد و فرهیخته را مسئلت جسته و سلامتی و کامیابی یکایک آنان را آرزو می‌کنم.

بیشتر بخوانید: تشکیل بیش از ۱۰ هزار گروه بسیجی و جهادی جهت اجرای طرح شهید سلیمانی   انتهای پیام/ برچسب ها: سرلشکر باقری نیروهای مسلح جامعه پزشکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر باقری نیروهای مسلح جامعه پزشکی نیرو های مسلح جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟