Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@23:13:44 GMT

آمادگی اورژانس اجتماعی در ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۴۰۹۵

آمادگی اورژانس اجتماعی در ایام نوروز

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از آمادگی اورژانس اجتماعی در ایام نوروز خبر داد و گفت: اورژانس اجتماعی در همه ایام سال در روزهای تعطیل، ایام کرونایی و تعطیلات نوروزی به خدمات خود ادامه داده و به ‌طور مستمر وظایف خود را انجام می‌دهد.

محمود علیگو  افزود: اورژانس اجتماعی همواره خدمات خود را ارائه کرده و ساعت کاری و اقدامات آن با توجه به ایام سال تغییری پیدا نمی‌کند و در ایام نوروز خدمات خود را مانند گذشته ارائه می دهد و در خدمت هموطنان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مردم خواست هرگونه کودک‌آزاری در خانه یا در خیابان را به اورژانس اجتماعی با شماره ۱۲۳ اطلاع دهند و گفت: همه تماس‌ها بدون آنکه هویت تماس‌گیرنده مشخص شود، فورا مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: اورژانس اجتماعی در زمینه‌های کودک‌آزاری، همسرآزاری، معلول آزاری و سالمندآزاری، اقدام به خودکشی، تفکر خودکشی و خشونت خانگی و فرار از منزل و اموری از این دست فعالیت می‌کند.

علیگو پیش از این بود که نیمی از تماس گیرندگان با شماره ۱۲۳،  مزاحم هستند و ارتباطی با وظیفه اورژانس اجتماعی ندارند و فقط بخشی از تماس ها تبدیل به ماموریت و تشکیل پرونده می شود.

در حال حاضر ۳۶۰ مرکز اورژانس اجتماعی در سراسر کشور فعالیت دارند؛ همچنین ۲۵۶ پایگاه خدمات اجتماعی در ۳۱ استان کشور فعال است و  خط تلفن فوریت‌های اجتماعی ۱۲۳ به‌صورت رایگان و شبانه‌روزی فعالیت دارد.

/ایرنا
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اورژانس اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز

سخنگوی اورژانس خوزستان گفت: طی تماس و درخواست امداد تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو (پراید وپژوپارس ونیسان و ۲ کامیون و خودرو ایسوزو و نیسان دو کابینه) در محور مواصلاتی شوش به اهواز در صبح بارانی اعلام شد که موجب اعزام دو تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان شوش شد.

عارف اصل شرهانی می گوید: ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به همراه تیم عملیاتی تخصصی اورژانس جاده‌ای شهرستان شوش به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: پس از بررسی کلیه افراد درگیر در این حادثه ۳ مصدوم آقا با سنین ۳۹-۳۶-۳۶ ساله در محل شناسایی شده و درمان‌های حیاتی و اولیه در محل برای مصدومین صورت گرفت، خوشبختانه هیچ یک از مصدومین به بیمارستان انتقال نیافتند، و یک دستگاه آمبولانس تا اتمام عملیات امدادرسانی و پاکسازی مسیر در محل حادثه مستقر گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • حمله گازانبری امارت به تعهدات آبی با ایران ؛ همسایه‌آزاری تمامی ندارد
  • مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند