Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@04:59:33 GMT

رونمایی از نماد عاشورا در ساوه

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۴۱۲۰

رونمایی از نماد عاشورا در ساوه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همزمان با میلاد فرخنده امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع)، در مراسمی با حضور مردم و مسئولان ضمن برگزاری جشن اعیاد شعبانیه نماد عاشورا در میدان عاشورای شهر ساوه رونمایی شد.

این اثر به مساحت ۱۹۳ متر، به طول ۳۲ متر و ارتفاع ۷ متر در میدان عاشورای شهر ساوه طراحی و ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهدی حسینی دراین مراسم گفت: نماد میدان عاشورا به یاد امام حسین (ع) و یاران باوفایش طراحی و احداث شده است.

حسینی افزود: این نماد شهری در مدت سه ماه و با صرف اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری ساوه احداث شده است.

او اضافه کرد: این میدان که بخشی از طرح مسجد تا مسجد است، با اجرای جداره به ۷۲ حجره تقسیم خواهد شد که در ایام ماه محرم شاهد صحنه‌های بی بدیلی از شورعاشقان حسینی خواهیم بود.

شهردار ساوه اضافه کرد: ساماندهی میادین و زیبا سازی فضای شهری از ماموریت‌های شهرداری برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عاشورای حسینی نمادهای شهری شهرستان ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، با توجه به درج و برگزاری جلسات معارفه چندین نماد در روزهای پایانی سال گذشته تاکنون عرضه اولیه ای در سال جدید انجام نگرفته است و دلیل این موضوع هم این بود که در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ قادر معصومی خانقاه مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) از لغو عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی خبر داد تا اینکه امروز محمود گودرزی، مدیر عامل شرکت بورس در نشست خبری معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران و مدیران عامل بورس و فرابورس بیان کرد که به محض اینکه شرایط بازار مهیا و ارزش معاملات معقول باشد، عرضه اولیه ها از سر گرفته می شود, همچنین معصومی خانقاه در گفتگو با نبض بورس اظهار نمودند : احتمال بازگشت عرصه اولیه ها از اردیبهشت یا نهایت اوایل خرداد وجود دارد . ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Izu

دیگر خبرها

  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟