Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نور محمد فردی با اعلام این خبر اظهار داشت: در مجموع ۱۸۸۶ نفر در سطح استان ثبت‌نام نمودند که از این تعداد ۱۶۰۱ نفر معادل ۸۵ درصد آقایان و تعداد ۲۸۵ نفر معادل ۱۵ درصد بانوان می‌باشند.

وی افزود: ۴۲ درصد از ثبت‌نام کنندگان به صورت حضوری و ۵۸ درصد به صورت غیر حضوری ثبت نام کرده‌اند.

معاون استاندار تصریح کرد: از نظر تحصیلات سه نفر زیر دیپلم، ۱۲ نفر دیپلم، ۴۲ نفر فوق دیپلم، ۱۱۰۲ نفر لیسانس، ۶۲۰ نفر فوق لیسانس، ۷۷ نفر دکترا و ۳۰ نفر سطح یک حوزوی می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان البرز تصریح کرد: بیشترین و کمترین فراوانی ثبت نام کنندگان مقطع لیسانس با ۵۸.۴ درصد و کمترین زیر دیپلم با ۰.۱ درصد می‌باشد.

فردی افزود: از نظر شغلی تعداد ۱۷۳۲ نفر بدون سابقه نمایندگی شورای شهر بوده که بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است و ۱۵۴ نفر دارای سابقه نمایندگی شورای شهر ادوار گذشته بوده‌اند و ۲۲۶ نفر دارای سابقه ایثارگری و ۱۶۶۰ نفر غیر ایثارگر بوده‌اند.

معاون استاندار تصریح کرد: برابر پرسشنامه تکمیل شده توسط داوطلبان مشاغل افراد و به عبارت دیگر به تفکیک مشاغل و افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند تعداد ۶۷۷ نفر کارمند، ۱۵۸ نفر فرهنگی، ۱۲ نفر نظامی، ۱۱۵ نفر بازنشسته، ۹ نفر پزشک، ۴۵ نفر وکیل وقاضی، ۶۱ نفر استاد دانشگاه، ۱۴ نفر روحانی، ۶ نفر کشاورز و ۱۸۹ نفر سایر مشاغل ثبت نام کرده‌اند.

فردی با بیان اینکه در مجموع تعداد ثبت نام کنندگان این دوره نسبت به دوره گذشته بالغ بر ۱۰ درصد افزایش داشته است، افزود: از طرفی برابر قانون و جدول زمانی انتخابات بعد از استعلام از مراجع چهارگانه هیأت‌های اجرایی ۱۴ روز فرصت دارند نسبت به بررسی صلاحیت داوطلبان اقدام و نظر هیأت اجرایی را حداکثر تا تاریخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ در مهلت قانونی اعلام نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: در اجرای سیاست‌های راهبردی نماینده عالی دولت در استان به طور مرتب و منظم اطلاع رسانی دقیق و شفاف در امر انتخابات بر حسب مورد صورت می‌گیرد زیرا هیچ فاصله‌ای بین مردم و مسئولین نیست بلکه مردم طبق فرمایشات حضرت امام راحل و تأکیدات مقام معظم رهبری ولی نعمتان ما هستند.

فردی گفت: نکته مهم و حائز اهمیت که در هر نشستی سعی می‌کنم بر آن اشاره داشته باشم و در راستای سیاستهای ترسیم شده وزارت کشور و نماینده عالی دولت در استان کلیه مسئولین و دست اندرکاران انتخابات وظیفه دارند مر قانون و بی طرفی کامل را در همه مراحل انتخابات رعایت کنند.

وی اشاره کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با هیچکس تعارف نداشته و برخورد قاطع، قانونی لازم با متخلفین صورت می‌گیرد.

معاون استاندار گفت: زیرا رأی مردم زینتی نیست و آرای تک تک مردم تأثیرگذار و سرنوشت ساز است و اصولاً قاعده گردش قدرت و دموکراسی این است که مردم خودشان سرنوشت خودشان را رقم بزند و این بهترین شیوه دموکراسی است.

کد خبر 5172588

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری استانداری البرز انتخابات شورای شهر و روستا ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان انتخابات شوراي شهر اردبیل اراک چهارشنبه آخر سال چهارشنبه سوري ثبت نام کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار وحید مجید درباره جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ؛ گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی‌های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد؛ کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده، گفت: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح‌های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرایم که. باعث نگرانی خانواده‌های ولایت مدار ایرانی شده قطعاً در اولویت پلیس فتا است.

رئیس پلیس فتا فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6096959

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شوراهای شهر/حزب مخالف خواستار برگزاری انتخابات سراسری شد
  • انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور