Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:20:29 GMT

 فرد مسلحی در نزدیکی اقامتگاه معاون بایدن بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۴۴۶۱

 فرد مسلحی در نزدیکی اقامتگاه معاون بایدن بازداشت شد

به گزارش ایرنا، شبکه خبری «سی ان ان» امروز (پنجشنبه) نوشت: پلیس واشنگتن دی سی دیشب (به وقت محلی) مردی از ایالت «تگزاس» را در خارج  اقامتگاه رسمی هریس بازداشت کرده که اکنون وی با اتهام حمل سلاح و مهمات مواجه است.

سخنگوی پلیس واشنگتن گفت که ماموران این فرد ۳۱ ساله که «پال مورای» معرفی شده و اهل «سن آنتانیو» در ایالت تگزاس است را با اسلحه و مهمات در خودرو دستگیر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش پلیس که به دست سی ان ان رسیده، نشان می‌دهد که این فرد اسلحه نیمه خودکار «آ آر ۱۵ » و ۱۱۳ مهمات ثبت نشده در اختیار داشته است.

پلیس او را به چند فقره جرم از جمله حمل سلاح‌های خطرناک و تفنگ ساچمه‌ای و در اختیار داشتن مهمات ثبت نشده، متهم کرده است.   

یک مقام پلیس مخفی آمریکا گفت که در زمان وقوع این حادثه هیچ یک از محافظان آژانس مخفی این کشور در این اقامتگاه هریس حضور نداشته است.

شبکه خبری «فاکس ۵ » آمریکا (شبکه خبری محلی) ضمن تایید این خبر نوشت که فرد مسلح به پلیس مخفی گفته بود، قصد داشته با رئیس جمهوری صحبت کند.

موضوح حمل سلاح در آمریکا یکی از مسائلی است که تاکنون هیچ یک از روسای جمهوری این کشور نتوانسته آن را حل کند. آزادی حمل سلاح در آمریکا بارها باعث وقوع حملات خشونت آمیز در داخل این کشور شده است.

بروز حملات خشونت آمیز در آمریکا به دنبال اختلافات بین دمکرات ها و جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ تشدید و به حمله بی‌سابقه به کنگره این کشور منجر شد. اختلافات دمکرات و جمهوریخواهان به خشونت و تقویت ناامنی در آمریکا دامن زده است.

گزارش ارزیابی جدید جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره افزایش خشونت مسلحانه در آمریکا هشدار داده است.

برچسب‌ها ایالت تگزاس ایالات متحده آمریکا جو بایدن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالت تگزاس ایالات متحده آمریکا جو بایدن ایالت تگزاس ایالات متحده آمریکا جو بایدن اخبار کنکور حمل سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نبرد آمریکا با شعارهای آمریکایی
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی