Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ از روز چهارشنبه ۹۹/۱۲/۲۷ تا روز شنبه ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ در گروه خودروسازي سايپا به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، طرح استقبال از بهار 1400 از روز چهارشنبه 99/12/27 تا روز شنبه 1400/01/14 در گروه خودروسازي سايپا به اجرا درخواهد آمد. در این طرح تعداد 556 نمایندگی مجاز سایپايدك حضور دارند که از اين تعداد، 341 نمايندگي به صورت کشیک ثابت به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين واحدهای امدادی نيز در قالب پایگاه‌هاي استقرار روزانه و شبانه‌روزی ، خدمات مورد نياز را به مشتریان محترم گروه سايپا ارائه مي‌دهند.

بنابر اين گزارش، در روزهاي اجراي طرح استقبال از بهار 1400، بیش از 50 واحد خدمات خودرو در محل در سراسر کشور وظیفه ارائه خدمات سرویس‌های اولیه و دوره‌ای به خودروهای گروه خودروسازی سایپا را برعهده دارند که هزينه رفت و آمد و اجرت خدمات براي مشتريان رايگان است و صرفا هزینه قطعات یدکی دريافت مي‌گردد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فروش فوری سایپا محصولات سایپا سایپا طرح استقبال از بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد

این مراسم که که با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیر کار، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحدهای نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.

تهران-ایسنا- سایپانیوز گزارش کرد،‌ این جشنواره با هدف تجلیل از زحمات کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه کشور و ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش همه ساله در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.
در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی، مدیرعامل ایدکوپرس سایپا، ‌به ‌عنوان کارآفرین نمونه و مدیر برتر ایران و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحدهای نمونه و از شرکت ایدکوپرس به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی،‌ رئیس جمهور کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است، ‌شرکت ایدکوپرس سایپا برترین شرکت تولیدکننده مجموعه‌های پرسی بدنه و شاسی خودرو در کشور است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت