Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشته شدن 8 نفر از جمله 6 زن آسیایی در تیراندازی در یک مرکز ماساژ(اسپا) در شهر آتلانتا آمریکا/ رویترز صف پناهجویان در مرز مکزیک و ایالات متحده آمریکا/ رویترز ساحل بلک پول در بریتانیا/ رویترز مرد معلول عراقی به دنبال یافتن "ترافل" (قارچ دنبلان) در بیابان های عراق/ رویترز بازار لباس در شهر جاکارتا اندونزی/ رویترز حضور "مارک روته" نخست وزیر هلند در یک حوزه رای گیری در شهر لاهه برای رای دادن در انتخابات سراسری/ گتی ایمجز ضدعفونی کردن خیابان های شهر مانیل فیلیپین/ شینهوا جمع کردن ستاره های دریایی / چین/ SIPA وزن کردن افراد پیش از تزریق واکسن کرونا در یک مرکز واکسیناسیون در شهر بانکوک تایلند/ EPA یک باغ گیلاس بزرگ در "هوانگ لا" چین/ شینهوا شستشوی مجسمه "سنت جورج" در شهر مسکو روسیه/ ایتارتاس خشک کردن بشقاب های سفالی در کارگاهی در حومه شهر داکا بنگلادش/ نورفوتو ادامه اعتراضات بر ضد کودتای ارتش میانمار در شهر یانگون/ خبرگزاری فرانسه جشن روز سن پاتریک در شهر دوبلین ایرلند/ رویترز برگزاری تظاهرات مخالفان حکومت سوریه در شهر ادلب در یازدهمین سالگرد آغاز اعتراضات و جنگ داخلی در سوریه/ خبرگزاری آناتولی بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از واکسیناسیون جهانی کرونا تا بازگشت همسر ملکه بریتانیا به خانه لینک کوتاه: asriran.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/003Fq3

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!

بازیکن تیم ملی والیبال هلند، لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را به خاطر یک «تیک» از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «بنی توینسترا» بازیکن تیم ملی والیبال هلند به خاطر مشکلی که در ثبت نامش در سایت فدراسیون جهانی والیبال به وجود آمد، لیگ ملت‌های 2024 را از دست داد.

لیست 18 نفره پائز برای تیم ملی والیبال

مسئولان تیم ملی والیبال هلند نام و مدارک 30 بازیکن مورد نظر روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی هلند را در سایت فدراسیون جهانی بارگذاری کرده اما فراموش کردند، باکس کنار نام بنی توینسترا را «تیک» بزنند.

به این ترتیب، ملی‌پوش والیبال هلند، لیگ ملت‌های 2024 را به خاطر یک «تیک» از دست داد.

تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های 2024 (31 خرداد) به میزبانی فیلیپین با هلند روبرو می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از موج گرما در شرق و جنوب آسیا تا وضعیت رفح
  • عربستان قیمت نفتش را افزایش داد
  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات ضداسرائیلی در آمریکا
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • روایت «شینهوا» از ماشین سرکوب آمریکا دربرابررستاخیزدانشجویان
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین به دانشگاه «سوربن» رسید