Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@02:19:37 GMT

مساجد در ایام نوروز برای ادای فریضه الهی باز باشند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۵۱۴۶

مساجد در ایام نوروز برای ادای فریضه الهی باز باشند

میرغضنفری گفت: مساجد شهر در زمان پخش اذان باز باشند تا مسافران برای ادای فریضه الهی با مشکل مواجه نشوند تا بتوانیم خاطره خوبی برای آنها به یادگار بگذاریم.

به گزارش خبرنگار‌ خبرگزاری شبستان از انزلی، « اسماعیل میرغضنفری» امروز(پنجشنبه، ۲۸ اسفند) در جلسه هماهنگی خدمات سفر شهرستان انزلی، تصریح کرد: با توجه به بالا بودن قیمت اقلام در این روزها بازرسان چوب برخورد با بی قانون را در دست داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار انزلی افزود: باید بین کسبه خوب و زحمتکش و حلال خور با تعداد اندک فرصت طلب تفکیک قائل شد این طور نباشد که فردی با گرانفروشی باعث شود ذهن مسافر در مورد این شهر تخریب شود. تلفن های ثبت شکایات اگر فعال و پیگیر باشند شاید بتوان بخشی از مشکلات را حل کرد.


وی اضافه کرد: در ایام نوروز ورود مسافران را به شهر انزلی خواهیم داشت به همین منظور در روزهای باقیمانده از سال می بایست شهر را با کمترین هزینه برای ورود مهمانان آماده کنیم.


وی تاکید کرد: شهرداری انزلی نسبت به زیباسازی شهر بانصب پرچم و پلاکارد، رنگ آمیزی المان ماهی دروازه ورودی در روزهای پایانی سال اقدام کند.


میرغضنفری تصریح کرد: عدم پاسخ گویی مسئولین به مردم در ایام نوروز نارضایتی آنها را به دنبال خواهد داشت لذا ادارات لیست کشیک خود را به فرمانداری اعلام کنند.


وی ادامه داد: مدیران شعب وضعیت موجودی در خودپردازها را مورد رسیگی قرار دهند تا مردم و مسافرین در این ایام دچار مشکل نشوند.


میرغضنفریبا تاکید بر عدم برپایی چادر در پارکهاو بوستانها و تجهیز دو مدرسه برای استفاده ستاد بحران، گفت: با توجه به اینکه انزلی شهرستان مقصد گردشگری است لذا جایگاه‌ها سوخت کافی و مورد نیاز را برای مواقع ضروری داشته باشند و مکانهایی که خدمات ماشین ارائه می دهند مانند تعمیرگاه ها و غیره در این ایام به صورت کشیک باز باشند.


فرماندار انزلی اضافه کرد: متاسفانه شهر انزلی کمربندی اصلی ندارد و کمربندی غیررسمی این شهر به علت عدم نصب علائم هشدار دهنده ممکن است بسته شود در این صورت ترافیک در سطح شهر بیشتر خواهد شد به همین منظور در این ایام شهرداری از انجام کار عمرانی مانند کنده کاری خودداری کند.


وی افزود: شبکه بهداشت بر مهمانپذیرها را به طور جدی مورد پایش قرار دهد و در صورت لزوم تذکرات لازم  برای رعایت پروتکل های بهداشتی به آنها داده شود.


وی گفت: هلال احمر نیز بصورت مستمر در کنار کادر پزشکی، نیروی انتظامی و غیره حضور داشته باشد و مراکز درمانی آمادگی صد درصدی داشته باشد.


وی خاطر نشان کرد: ادارات آب، برق، گاز و تلفن حق قطع کردن مجموعه های اداری، تجاری، خانگی، خصوصی و دولتی را ندارد. 

 

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد خدمات سفر نوروزی سفر نوروزی مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی

به گزارش "ورزش سه"، بندرانزلی و استان گیلان جزء مناطقی است که نیاز بیشتری برای اهدای خون از سوی مردم در آن دیده می‌شود و مسئولان شهری نیز بارها از مردم به این دلیل درخواست کرده‌اند.

امروز مهدی تارتار سرمربی تیم ملوان با حضور در مرکز اهدای خون انزلی، این اقدام خیرخواهانه را انجام داد و از هواداران ملوان نیز خواست تا به کمپین اهدای خون ملحق شوند.

او همچنین از جامعه ورزشی ایران نیز درخواست کرد تا در صورت امکان چنین کاری را انجام بدهند.

دیگر خبرها

  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس
  • گره اندر گره
  • اراده‌ای قوی برای ادای نماز + فیلم
  • نقش تاثیرگذار مادران برای جذب جوانان به مساجد