Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از فرماندهان سپاه قدس در این مراسم گفت: ماموریت اصلی نیروهای انقلاب تبدیل شدن به رسانه پویای انقلاب است زیرا انقلاب در تراز حکومت مهدوی، نیاز به رسانه دارد.

قاسم نداف افزود: امروز شعارهای نیروهای انقلاب در اقصی نقاط جهان به گوش می‌رسد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب شرایط نیل به جامعه بزرگ تمدن اسلامی را بیان کردند و بر همین اساس نیروهای انقلاب نقش اصلی را بر دوش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نداف گفت: دشمن فکر می کرد با شهادت سردار دلها، نیروی مقاومت از کار خواهد افتاد ولی اکنون شاهد آن هستیم که با رهیافت هایی که از  سردار سلیمانی به دست آمده است، نیروهای مقاومت با بومی سازی و انتقال فناوری به داخل جبهه مقاومت رویکرد جدیدی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: دشمن می پنداشت با طراحی داعش به عنوان یک نیروی سیال و قابل انعطاف در مقابل ایران می تواند ایران و نیروی مقاومت را با چالش روبرو کند ولی اینگونه نشد.

نداف ادامه داد: به رغم محاصره همه جانبه یمن توسط استکبار جهانی، به زودی خبرهای خوشی از جبهه مقاومت یمن به گوش خواهد رسید و شاهد خروج خفّت بار نیروهای آمریکایی از منطقه خواهیم بود.

مسوول بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی‌های مقیم ایران نیز در این مراسم گفت: اگر بخواهیم تمدن نوین اسلامی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است فراگیر شود باید مجالس اهل بیت (ع) را گسترش دهیم.
سید ثارالله ظهوری افزود: شهید سلیمانی با معرفتی که داشت ایران را حرم اهل بیت (ع) معرفی کرد که اگر آسیبی به این کشور وارد شود تمام حرم اهل بیت (ع) امن نخواهد بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس هر جا اهداف اهل بیت (ع) تقویت شود آنجا حرم این خاندان خواهد بود.

برچسب‌ها مشهد انقلاب اسلامی ایران گروه تروریستی داعش یمن نیروی قدس سپاه پاسداران قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد انقلاب اسلامی ایران گروه تروریستی داعش مشهد انقلاب اسلامی ایران گروه تروریستی داعش یمن نیروی قدس سپاه پاسداران قاسم سلیمانی اخبار کنکور اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نشست منتخبان مجلس دوازدهم شورای اسلامی توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از نمایندگان منتخب مردم برگزار شد.

کد خبر 6093587 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد