Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:44:24 GMT

۱۳۰ تن سیب و پرتقال برای توزیع ویژه شب عید خریداری شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۵۲۳۵

۱۳۰ تن سیب و پرتقال برای توزیع ویژه شب عید خریداری شد

کامبیز توفیقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پرتقال از باغداران شرق گیلان و سیب از استان آذربایجان غربی خریداری  شده است، اظهار داشت: هماهنگی های لازم با شبکه تعاونی روستایی و اتحادیه باغداران استان های آذربایجان شرقی و مازندران انجام گرفته تا در صورت نیاز بازار و تقاضا برای خرید میوه شب عید پرتقال و سیب خریداری و برای توزیع اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شبکه تعاونی روستایی به دور از بهره گیری از امکانات دولتی، تحت نظارت تعاونی روستایی استان گیلان نسبت به توزیع میوه ویژه شب عید اقدام کرد، افزود: شبکه تعاونی روستایی در کشور در راستای سیاست های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، با هدف کمک در تامین نیاز میوه‌ ایام پایانی سال جاری و نوروز پیش رو در کنار طرح تنظیم بازار نسبت توزیع میوه اقدام کرده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی گیلان خاطر نشان کرد: تاکنون ۶۰ درصد از این میوه ها در مراکز عرضه تحویل داده شد و همکاران در سردخانه در حال بارگیری و حمل هستند و روند عرضه در مراکز ادامه دارد.

قیمت هر کیلوگرم سیب در این مراکز ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلو پرتقال ۱۲ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها رشت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گیلان رشت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گیلان اخبار کنکور تعاونی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: تا کنون حدود ۶۰ هزار تن گندم از شهرستان‌های جنوبی فارس خریداری شده و تا پایان برداشت گندم مراکز خرید تضمینی شبکه تعاونی‌های روستایی و تولید فعال خواهند بود.
سیدکاظم موسوی افزود: زیر ساخت‌های لازم در ۱۰۰ مرکز تعاون روستایی به منظور تحویل و خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان ایجاد شده است.
او گفت : نرخ خرید تضمینی گندم معمولی بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری برای سال زراعی جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و برای گندم دوروم ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.
مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: پارسال ۶۱۸هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵هزار تومان خریداری شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد