Web Analytics Made Easy - Statcounter

همان طور که می دانید هدف از راه اندازی فروشگاه ایجاد یک کسب و کار زود بازده می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام گروه نرم افزاری معین، یکی از کسب و کارهای زود بازده، فروش لوازم تحریر است. اهمیت این شغل در راستای خدمت به دانشجویان و دانش آموزان می باشد.

در ادامه می ‌خواهیم به سوالات شما در مورد راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر پاسخ دهیم و آموزش دهیم که چگونه یک فروشگاه لوازم و تحریر را راه اندازی نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولاً وجود چه کالاهایی در فروشگاه لوازم التحریر ضروری می‌باشد داشته باشیم؟

در یک فروشگاه لوازم التحریر ابزاری مانند لوازم معماری، لوازم هنری، ابزار طراحی مهندسی و گرافیک، وسایل بازی، وسایل فکری و سرگرمی، ملزومات اداری، انواع نوشت افزار، وسایل کمک آموزشی، نوشت افزارهای فانتزی و... باید برای فروش وجود داشته باشد. همچنین می توانید خدماتی مانند چاپ، فنر زدن، صحافی، پرس کارت، رایت سی دی، فکس و... را انجام دهید.

فاکتورهای مهم برای راه اندازی یک فروشگاه لوازم التحریر موفق

شناخت مشتریان اصلی لوازم تحریر در منطقه خود

گام اول برای راه اندازی یک فروشگاه لوازم التحریر شناخت مشتریانتان و علایق آن‌ها می باشد. اکثر مشتریان شما از جمله دانشجویان، محصلان، کارمندان و غیره می باشد. البته افرادی مانند هنرمندان، نقاشان، طراحان، کودکان و نوجوانانی که به دنبال کلاس‌های هنری و بازی‌های فکری هستند نیز ممکن است جزو مشتریان شما باشند.

ارتباط گرفتن و همکاری با سازمان ها و مدارس با ارائه لوازم تحریر با قیمت مناسب

برای اینکه بتوانید یک فروشگاه موفق داشته باشید، بهتر است با سازمان‌ها و مدارس در ارتباط باشید تا بتوانید اجناس و کالاهای خود را خیلی سریع به وجه نقد تبدیل کنید. همچنین بهتر است با بانک‌ها، دفاتر مهندسی، کارخانه‌ها، مجتمع‌های تجاری، مطب‌های پزشکی و... نیز ارتباط بگیرید.

بعد از ایجاد ارتباط، قادر خواهید بود نوشت افزار خود را به طور عمده به آن‌ها بفروشید. تعامل با این نوع مراکز می‌ تواند یکی از روش‌های رسیدن به موفقیت و سود بیشتر باشد.

کامل کردن اجناس و نوشت ‌افزار مرتبط در فروشگاه لوازم التحریر

اگر بتوانید تنوع اجناس و کالاهای خود را بالا ببرید، مطمئن باشید که خیلی زود به موفقیت می رسید و مشتریان بالقوه خود را پیدا می کنید. در واقع نوشت ‌افزار و اجناس شما باید تکمیل باشد تا هیچ مراجعه کننده‌ای را ناامید نکنید. یکی از راه‌های موفقیت این است که نگذارید مشتری به دلیل عدم پاسخگویی و کمبود تنوع و اجناس از فروشگاه شما خارج شود.

محصولات پر فروش یک فروشگاه لوازم التحریر را بشناسید

.وسایل کمک آموزشی

.لوازم گلسازی

.ابزار طراحی مهندسی

.ملزومات اداری

.لوازم نقاشی

.فروش انواع لوازم التحریر

.لوازم معماری طراحی و گرافیک

.لوازم التحریر فانتزی و کادویی

.وسایل بازی فکری و سرگرمی

البته ممکن است لوازم پر فروش هر لوازم تحریر با لوازم تحریر دیگر نسبت به منطقه ای که هستند متفاوت باشد، لذا روشی دیگر برای تشخیص دقیق محصولات پر فروش محل خود استفاده از نرم افزار حسابداری لوازم تحریر است که علاوه بر مدیریت تعداد محصولات انبار و کالا های خود در فروشگاه، با استفاده از نرم افزار حسابداری می توانید تعداد فروش هر محصول را در بازه های زمانی مورد نظر خود (روزانه، هفتگی، ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و...) را به طور دقیق ملاحظه کنید.

این کاربردهای نرم افزار حسابداری لوازم تحریر بخش بسیار جزئی از توانمندی های این نرم افزار است در ضمن این نرم افزار از ملزومات پیشرفت و ترقی هر کسب و کاری نیز می باشد.

مجوز مورد نیاز برای راه اندازی فروشگاه لوازم التحریر

برای افتتاح یک فروشگاه نوشت افزار باید مجوزهای لازم را اخذ نمایید. برای دریافت این مجوزها باید به اتحادیه صنف لوازم التحریر بروید و اقدامات لازم برای کسب جواز یا پروانه کسب را انجام دهید.

تبلیغات را از یاد نبرید!

تبلیغات و بازاریابی لازمه‌ی هرکسب وکاری در راستای رسیدن به سود بیشتر وموفقیت است. از همین رو باید یک روش بازاریابی را مد نظر داشته و کسب و کار خود را در فضاهای مختلف مانند رسانه‌ها، مجلات، فضای مجازی و... تبلیغ کنید.

یکی از ساده ترین روش‌ها برای تبلیغات، هدیه دادن برگه‌های پارچه‌ای، نایلون‌های فانتزی و... به مشتریان است. البته فضاهایی مانند اینستاگرام و تلگرام یکی ازبهترین کانال‌ها برای معرفی برندشما و تبلیغات کالاها واجناستان می باشد، پس پیشنهاد می‌کنیم حتماً در فضای مجازی و وب هم فعالیت داشته باشید.

فروشگاه لوازم التحریر چه امکاناتی باید داشته باشد؟

دید مناسب و موقعیت مکانی متناسب با مشتریان یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، موقعیت مکانی است. در حقیقت موقعیت مکانی می تواند فروش شما را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار دهد.

اگر فروشگاه شما نزدیک به مدارس و دانشگاه و یا یک سازمان اداری و بانک باشد، تردید نکنید که فروش فوق ‌العاده‌ای خواهید داشت. همچنین توجه کنید که هر چقدر فروشگاه شما متراژ بیشتری داشته باشد و اجناس شما تعداد و تنوع بالایی داشته باشد، مسلماً مشتریان بیشتری داشته در نتیجه سود بیشتری کسب خواهید کرد.

ملزومات مورد نیاز برای فروشگاه لوازم تحریر

تجهیزات و ملزومات موردنیاز برای راه اندازی یک فروشگاه لوازم و التحریر از جمله:

داشتن تابلوی ویژه تبلیغاتی

داشتن قفسه‌های مجزا برای مرتب کردن ودسته بندی کردن محصولات

نورپردازی مناسب

خرید و طراحی سایت فروشگاه آنلاین

علاوه برهمه این‌ها باید یک لپ‌تاپ وپرینتر داشته باشید که بتوانید خدماتی مانند چاپ،‌ فنرزدن،‌ صحافی،‌ فکس، تکثیر و غیره را انجام دهید. و همانطور که در بالا گفتیم این فروشگاه نیازمند یک سیستم حسابداری می باشدتا بتوانید به‌راحتی وسریعاً پاسخگوی نیازهای مشتری وصدور فاکتور برای آن‌ها باشید.‌

در واقع با کمک نرم ‌افزار حسابداری سرعت عمل شما بالا رفته و ازطرفی مدیریت امورمالی خودرا به نحواحسن انجام خواهید داد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طراحی سایت برای راه اندازی افزار حسابداری لوازم تحریر نوشت افزار نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته یک منبع آگاه ایلان ماسک روز گذشته به پایتخت چین سفر کرد و قرار بود درباره راه اندازی نرم افزار کاملا خودران و اجازه انتقال داده های رانندگی به خارج از کشور گفتگو کند.

سفر ناگهانی این میلیاردر که طی آن با لی کیانگ نخست وزیر چین نیز ملاقات کرد، یک هفته پس از آن انجام شد که وی برنامه های سفر به هند برای ملاقات با نارندا مودی نخست وزیر این کشور را به دلیل مسئولیت های سنگین تسلا لغو کرد.

امروز دو منبع آگاه فاش کردند تسلا با بایدو توافق کرده تا از لیسانس فناوری نقشه بندی این شرکت برای جمع آوری داده ها در جاده های عمومی چین استفاده کند. تسلا مدعی است چنین فرایندی، گامی کلیدی برای معرفی نرم افزار کاملا خودران در این کشور است.

از سوی دیگر یک انجمن خودروی مهم چین اعلام کرد خودروهای مدل 3 و Y تسلا از جمله مدل هایی هستند که آزمایش شده و الزامات امنیت داده چین را دارا هستند.

امنیت داده و پیروی از قوانین دلایل اصلی هستند که این خودروساز برقی آمریکایی تاکنون نتوانسته نرم افزار کاملا خودران را در چین فراهم کند.

رگولاتورهای چینی از 2021 میلادی تسلا را ملزم کرده اند تمام داده هایی که از ناوگان خودروهای چینی اش در شانگهای جمع آوری می شود را ذخیره کند، در نتیجه شرکت آمریکایی نمی توانست هیچ یک از داده ها را به آمریکا انتقال دهد.

ماسک خواستار تاییدیه انتقال داده های جمع آوری شده به خارج از این کشور بود تا الگوریتم هایش را برای فناوری های خودران آموزش دهد.

کد خبر 6091857

دیگر خبرها

  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد