Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی زاده گفت: به منظور تجهیز و ساماندهی متکدیان متجاهر در سطح شهرداری شهرداری اهواز با هماهنگی و همکاری سپاه خوزستان در محل پادگانی در حمیدیه اردوگاه ساماندهی متکدیان و کودکان کار راه اندازی شد.

«سید محسن موسوی زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به منظور تجهیز و ساماندهی متکدیان متجاهر در سطح شهرداری شهرداری اهواز با هماهنگی و همکاری سپاه خوزستان در محل پادگانی در حمیدیه اردوگاه ساماندهی متکدیان و کودکان کار را راه اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسون فرهنگی شورای عالی استان ها افزود: بنابراین با نیروهای شهرداری متکدیان سطح شهر، کودکان کار و معتادین متجاهر را جمع آوری کرده و پس از طی کردن مراحل بهداشتی، قرنطینه بهداشتی این افراد را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای مدتی در این اردوگاه نگهداری می کند.

 

وی با بیان اینکه کوکان کار و بی سرپرست را پس از مدتی نگهداری به بهزیستی تحویل می دهد اضافه کرد: متکدیان را نیز پس از انجام  اقدامات آموزشی و فرهنگی و همچنین اخذ تعهدنامه کتبی مبنی بر عدم تکدی گری آنها را آزاد می کنند.

 

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز در خصوص معتادان عنوان کرد: معتادان نیز با انجام اقداماتی همچون سم زدایی و کارهای فرهنگی و آموزشی به ترک این مواد خانمان سوز وادار می کنند و پس از اصلاح به آغوش خانواده بازگردانده می شوند؛ اقدامات ویژه برای معتادان همراه با آموزش های مهارتی است.

 

وی بیان کرد: امکانات موجود در مقایسه با متکدیان و کودکان کار بسیار اندک هستند و ممکن است با این امکانات نتوان نتایج مطلوبی را حاصل شد بنابرانی نیاز است که ارگان ها و نهادهای و همچنین سازمان های مربوطه و تشکل های مردمی در این مهم حضوری فعال داشته باشند، قطعا با حضوری همگان می توان نتیجه مطلوبی را در این زمینه حاصل شد.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردوگاه متکدیان سید محسن موسوی زاده ساماندهی متکدیان کودکان کار راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»