Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ منوچهر مودبی معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: به مناسبت ایام شعبانیه، ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، سپاه مهاباد ۲۰۰ بسته کمک معیشتی را بین نیازمندان و خانواده‌های زیان دیده از کرونا توزیع کرد.

مودبی افزود: هر بسته به ارزش ۵۰۰ هزار تومان  شامل برنج، رب، لپه و عدس به دست نیازمندان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام نظامی اذعان کرد: در نگاه اول شاید، گشایش آنچنانی در مشکلات ایجاد نکند، ولی با شکل‌گیری روحیه همدلی و همراهی، موضوع کمک به همنوع روز به روز تقویت شده و باعث می‌شود این قضیه روند خوبی داشته باشد.

مودبی با بیان اینکه بسیج سازندگی از بدو تأسیس بر روی محرومیت زدایی و حمایت از اقشار آسیب پذیر تمرکز داشته است، تصریح کرد: با اشتغال پایدار می‌توان نیازمندان را از دریافت کمک‌ها و حمایت‌های دولتی بی نیاز کرد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک به نیازمندان بسته معیشتی ولادت امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: متولیان اداره کار ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در بازدید میدانی از اداره‌کل کار کردستان که به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارگران، بر ضرورت توجه بیشتر به این قشر تلاشگر و زحمتکش تأکید کرد.

وی با اشاره به فرموده‌ای از پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های اصیل، غنی و متعالی اسلام ناب محمدی(ص) از جایگاهی رفیع و شأنی والا برخوردار است تا جائی‌که کسی‌که به دنبال روزی حلال برای تأمین زندگی خود و خانواده‌اش می‌رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: هفته کارگر فرصت مغتنمی برای ادای احترام و قدردانی از مردان و زنان جهادگری است که با تلاش و کوشش با کمترین بهره‌گیری، بیشترین بهره‌دهی و سودمندی را نثار و ایثار جامعه می‌کنند

وی تصریح کرد: کارگران مردان و زنان شرافتمندی هستند که همواره با تلاش شبانه‌روزی، تعهد و پشتکار فراوان خود زمینه رشد، توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده و دستاوردهای بزرگی به میهن عزیز خود اهداء می‌کنند.

پورذهبی با بیان اینکه بی‌شک پیشرفت اقتصادی و صنعتی هر جامعه‌ای بدون  اعمال نقش کارگران زحمتکش اتفاق نمی‌افتد، عنوان کرد: همه دستاورد های بزرگ در سایه کار است. از این قشر تلاشگر انتظار می‌رود که در سال‌جاری برای تحقق شعار سال؛ «جهش تولید با مشارکت مردم»، بیش از پیش تلاش کرده و متولیان این حوزه نیز ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند.

وی با اشاره به فرموده پیامبر اکرم(ص) یادآور شد: کسی‌که حقوق کارگری را پایمال کند، خداوند اعمال او را تباه و او را از بهشت محروم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تأکید کرد: دیدار با کارگران صرفاً به مناسبت‌ها ختم نشود و ما آمادگی شنیدن و پیگیری مطالبات قشر زحمت‌کش کارگری در هر موقعی از سال را داریم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی