Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:47:28 GMT

نشست حزب‌الله و سفیر پاپ

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۵۸۷۷

نشست حزب‌الله و سفیر پاپ

منابع خبری از تمایل سفیر پاپ واتیکان در لبنان برای برگزاری نشستی با مقامات حزب‌الله خبر دادند.

به گزارش مشرق، به دنبال ایجاد برخی تنش‌ها میان «بشاره پطرس الراعی» اسقف مارونی‌های لبنان و حزب‌الله درباره بین‌المللی کردن پرونده لبنان که در نهایت حل و موجب ازسرگیری فعالیت کمیته مشترک میان بکرکی و حزب‌الله شد، این بار منابع از تمایل «ژوزف اسپیتاری» سفیر پاپ واتیکان در لبنان برای برگزاری نشستی با رهبری حزب‌الله خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع اعلام کردند که واتیکان علاقمند به گسترش دایره گفتگوها و روابط برای تحقق صلح در کل منطقه است.

این ابتکار هم زمان با سفر «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان به عراق و برگزاری نشستی میان «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان و ژوزف اسپیتاری که برای بررسی اوضاع لبنان و منطقه برگزار شد، مطرح می‌گردد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا پاپ فرانسیس واتیکان حزب الله لبنان لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم

سید عباس موسوی، دومین دبیرکل حزب‌الله لبنان بود. او سال‌های اول فعالیتش در کنار نیرو‌های فلسطینی با اسرائیل جنگید و وقتی برای تحصیل به عراق رفت، با رژیم بعث به مقابله برخاست و هنگامی که به لبنان برگشت با تشکیل حزب الله به صورتی جدی‌تر وارد نبرد با اسرائیل شد. او در سال ۱۹۹۱م/ ۱۳۷۰ش به عنوان دبیرکل حزب الله انتخاب شد و در ۱۶ فوریه ۱۹۹۲م به شهادت رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مقاومت لبنان شمال فلسطین اشغالی را به خاموشی فرو برد
  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم
  • خوش‌بینی منابع مصری به روند مذاکرات آتش‌بس
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم
  • تلنگری جامعه‌شناختی به بحران آب
  • امام جمعه اردبیل به سفیر اسرائیل در آذربایجان /ظاهرا آذری‌ها را موجودات نادانی فرض کرده که می‌تواند دروغ هایش را به ما بفروشد
  • شلیک موشک از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم