Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرآیند ارزیابی هیأت‌های ورزشی به دو صورت قانونی شکل می‌شود، مجامع انتخاباتی که هر چهار سال یک‌بار با هدف انتخاب رئیس هیأت از طرف اعضای مجمع صورت می‌گیرد و مجامع عمومی سالیانه که باید براساس قانون هر ساله برگزار شود، اما این امر معمولا محقق نمی‌شود.

دلیل اصلی عدم برگزاری مجامع سالیانه از طرف مسئولین هیأت‌های ورزشی، بار مالی، حاشیه‌سازی و البته گاهی عدم کارایی این مجامع از طرف هیأت‌های ورزشی عنوان می‌شود و به همین دلیل هیأت‌های ورزشی تمایلی به برگزاری آن ندارند اما گویا اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برنامه متفاوتی برای این مجامع داشته و در برگزاری آن‌ها مصر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این خصوص، اظهار داشت: امر ارزیابی فعالیت و عملکرد هیأت‌های ورزشی استان کرمانشاه توسط معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان به صورت تخصصی در قالب برگزاری مجامع و  نشست‌های تخصصی و وبینار در حال انجام است.

صابر رحیمی ادامه داد: هر روزه این معاونت در حال ارزیابی فعالیت‌ها و برنامه‌های هیأت‌های ورزشی در طول یک‌سال گذشته هستند، اما شیوع ویروس منحوس کرونا اجازه برگزاری بسیاری از مجامع را از ما صلب کرده و سعی می‌کنیم مجامع عمومی را به صورت وبینار برگزار کند.

وی یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان امسال به صورت جدی به مساله ارزیابی ورود کرده و براساس تصمیمات اخذ شده اعتباراتی که در سال آتی به هیأت‌های ورزشی تعلق خواهد گرفت براساس شاخص‌های ارزیابی و برنامه‌های این هیأت‌های ورزشی است که در این جلسات ارایه داده و مورد بررسی معاونت ورزش قرار خواهد گرفت.

رحیمی اضافه کرد: هیچ هیأتی نمی‌تواند از ارزیابی‌ها و بررسی‌ها فرار کند و ما سعی می‌کنیم با تعامل با هیأت‌های ورزشی فضا را برای بررسی منطقی برنامه‌ها و فعالیت‌ها فراهم کنیم، اما در صورت عدم تمکین، اداره کل ورزش و جوانان استان اهرم‌های خوبی در این خصوص در اختیار دارد که می‌تواند در صورت صلاح دید از آن استفاده کند.

بارها در خبرگزاری فارس گزارش‌های از هیأت‌های ورزشی که مدت‌هاست تعطیل هستند، منتشر شده و حتی گزارش‌های مفصلی نیز در دست تدوین است، هیأت‌های که ماه‌ها از حضور رئیس هیأت آن‌ها در دفتر محل کار می‌گذرد، هیأتی که حتی دفتر، دبیر ندارد و هیأتی که هیچ برنامه‌ای برای پیشران یک سال گذشته و سال‌های آتی نیز ندارد و تنها رئیس آن با استفاده از قدرت سیاسی خود بر مستند قدرت تکیه‌زده است از جمله این هیأت است که با ارزیابی تخصصی صورت گرفته از طرف اداره کل ورزش و جوانان ممکن است شاهد تحقق  تغییرات موثری در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه صابر رحیمی مجامع عمومی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هیأت های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست