Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:34:02 GMT

بارش باران چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۵۹۳۹

بارش باران چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت

مهران چراغ پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بارش باران چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت، اظهار داشت: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی برای امروز و فردا با عبور امواج متناوب از سطح استان افزایش ابر و در برخی نقاط رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق واحتمال بارش تگرگ در برخی نقاط استان پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای امروز با توجه به افزایش سرعت وزش باد و انتقال گرد و غبار از خارج استان، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در حال حاضر بیشترین بارش در کوهرنگ به میزان چهار میلی متر گزارش است.

کد خبر 5172686

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی چهارمحال و بختیاری بارش باران شهرکرد ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان انتخابات شوراي شهر اراک اردبیل شیراز چهارشنبه سوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره گفت: برای امروز رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و تگرگ پیش بینی شده است.
وی افزود: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی است.
به گفته کارشناس هواشناسی استان بیشترین فعالیت این سامانه بارشی برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری
  • تشدید بارش‌ها و احتمال سیلاب در چهارمحال و بختیاری
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی