Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگویی در رابطه با حضور ایران در سوریه گفت: هر چند روزی برای ممانعت از موضع گیری ایران در آن جا (سوریه) تلاش می کنیم و ما آزادی کامل در این مساله داریم ، همچنین بخشی از این امر در نتیجه روابطمان با روسیه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه به سوالی در خصوص روابط این رژیم با عربستان سعودی پاسخ نداد اما تاکید کرد که چهار کشور دیگر در آستانه امضای توافق با ما هستند.

نتانیاهو همچنین تاکید کرد که سفرش به امارات همچنان پابرجاست و به زودی انجام خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!

گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین) امروز شنبه فایل ویدئوی جدیدی از وضعیت اسرای اسرائیلی منتشر کرد.

عنوان این ویدئو «فشار نظامی» است که سران صهیونیست بار‌ها بر طبل آن کوبیدند تا به زعم خود اسرای اسرائیلی را آزاد کنند، ولی در واقع باعث شد که ده‌ها نفر از آنان کشته شوند.

در ابتدای ویدئو، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآو گالانت وزیر جنگ اسرائیل در حال تکرار این گزاره هستند که فشار نظامی باعث آزادی اسرای صهیونیست خواهد شد.

در این ویدئو، دو نفر از اسرای اسرائیلی که میانسال هستند، صحبت می‌کنند. یکی از آنان که ۶۴ ساله است می‌گوید که حالش خوب است و به خانواده خود پیام می‌دهد که دلش برایشان تنگ شده است. نفر دوم هم ۴۷ ساله است و خطاب به اعضای خانواده خود می‌گوید: «امسال به خاطر این جنگ لعنتی، نتوانستیم هیچ عیدی را جشن بگیریم.

 

یکی از آنان، در هنگام ذکر خاطرات سال گذشته خود، از نظر روحی به هم می‌ریزد و به شدت گریه می‌کند. وی می‌گوید: «ما اینجا به خاطر بمباران با خطر مواجهیم. سؤال من این است که تا کی؟. من از نخست وزیر و همه وزرای کابینه می‌خواهم که در خصوص توافق، از خود نرمش نشان دهند تا همه اسرا آزاد شوند.».

اسیر دومی هم خطاب به نتانیاهو می‌گوید: زمان آن رسیده است که به توافقی دست یابید که ما را از اینجا خارج کند. از همه می‌خواهم که به کابینه فشار وارد کنند و به تظاهرات‌ها ادامه دهند تا مذاکرات به نتیجه برسد».

 

این در حالی است که خلیل الحیه از رهبران حماس روز گذشته خبر داد که این جنبش پاسخ رسمی رژیم اشغالگر به موضع این جنبش را که چند روز پیش به میانجیگران ارائه شده، دریافت کرد». 

پیشنهاد حماس برای مذاکرات، پیشتر در ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین ماه) به میانجی‌گران مصری و قطری تحویل داده شده بود.

پیشتر یکی از رهبران فلسطینی از فشار‌های شدید آمریکا و اسرائیل علیه قطر برای اعمال فشار بر حماس در خصوص مذاکرات آتش بس خبر داده بود. این منبع آگاه سه‌شنبه پیش گفته بود که این پیش‌زمینه واقعی اظهارات اخیر نخست‌وزیر قطر محمد بن عبدالرحمن آل ثانی بود که گفت دوحه در حال «ارزیابی میانجی‌گری‌هایی است که انجام می‌دهد».

جنبش حماس فلسطین همواره در مذاکرات آتش‌بس بر برقراری آتش‌بس دائم و خروج کامل رژیم صهیونیستی از نوار غزه تاکید کرده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند