Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حیدری جناسمی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی سال جدید (۱۴۰۰) طرح آرامش بهاری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی در ۳۰ بقعه متبرکه استان مازندران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» امروز(28اسفند) در جمع خبرنگاران از اجرای طرح آرامش بهاری در 30 بقعه متبرکه استان خبر داد و اظهار کرد: در خصوص پذیرش زائران و مسافران در اماکن متبرکه این اداره‌کل تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری سال‌های قبل در 300 بقعه متبرکه استان اجرایی می‌شد اما امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا کاهش چشمگیری داشت، افزود: این طرح امسال از امروز 28 اسفند ماه آغاز شده و تا 13 فروردین 1400 همراه با برنامه‌های مختلف مذهبی در سطح آستان مقدس امامزادگان مازندران ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه برنامه‌های ماه شعبان المعظم به صورت مجازی و در قالب کاروان نسیم انتظار در سطح بقاع متبرکه مازندران در حال اجراست، افزود: با توجه به شرایط رنگ زرد در استان، درب امامزادگان مازندران در ایام نوروز 1400 باز است و اذان‌های یومیه از ماذنه‌های اماکن مذهبی استان باید پخش شود.

 

به گفته حجت الاسلام حیدری جناسمی، کاروان‌های نسیم انتظار در نیمه شعبان مصادف با سالروز میلاد با سعادت امام زمان (عج) از بقاع متبرکه شاخص استان در سطح شهر و محلات به صورت کارناوال به سرود خوانی و مولودی خوانی خواهند پرداخت.

 

وی بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه براساس رنگ‌بندی ستاد ملی مقابله با کرونا وظایفی را در راستای بازگشایی در بقاع متبرکه و میزبانی از زائران تعریف کرده که در استان مازندران نیز بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی و رنگ‌بندی شهرها برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام حیدری جناسمی بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان توسط زائران و خادمان تاکید کرد و یادآروشد: محوطه بقاع متبرکه روزانه توسط خادمان ضدعفونی و از ورود افراد بدون ماسک به صحن امامزادگان جلوگیری خواهد شد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیوه نامه های بهداشتی کاروان نسیم انتظار مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران طرح آرامش بهاری مازندران نیمه شعبان ماسک کرونا بقاع متبرکه طرح آرامش بهاری متبرکه استان حیدری جناسمی بقعه متبرکه حجت الاسلام بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران

حسینعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سیلاب بهاری موجب انسداد محور اصلی هراز و ۱۰ محور روستایی شد.

وی افزود: بیشتر راه‌های مسدود شده در بخش لاریجان بوده و باتوجه به وضعیت تردد اولویت با رفع انسداد با محور تردد بوده عملیات بازگشایی در محور هراز در دستور کار قرار گرفت که بازگشایی شد.

محمدی ادامه داد: موضوع دیگر رفع انسداد راه‌های روستایی بود که در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین بیشتر خسارت‌ها به بخش باغات و کشاورزی بوده که در حال ارزیابی هستیم.

وی همچنین از طغیان رودخانه تبار در شب گذشته خبر داد. کد خبر 6087194

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • آفتاب گرم بهاری در مازندران
  • لبخند شکوفه های بهاری در مازندران
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • (تصاویر) شکوفه‌های بهاری مازندران
  • شکوفه های بهاری در مازندران
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری