Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت و پرتال جامع گردشگری بریم تور ( berimtour.com ) یکی از کامل ترین سایت های دارای اطلاعات کامل درباره بهترین پکیج های تور داخلی و تور خارجی است.

به گزارش برنا، اگر اهل سفر و تور هستید و می خواهید بهترین تورهای مسافرتی را پیدا کنید، ما به شما یکی از بهترین بانک های تورهای داخلی و خارجی را معرفی می نماییم؛ وبسایت و پرتال جامع گردشگری بریم تور ( berimtour.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com
 ) یکی از کامل ترین سایت های دارای اطلاعات کامل درباره بهترین پکیج های تور داخلی و تور خارجی است، که شما با مراجعه به این وب سایت گردشگری می توانید در تمام مسیرهای داخلی و خارجی بهترین شرایط تور را از بهترین و رسمی ترین آژانس های گردشگری پیدا کنید و مقایسه و تور مورد نظر خود را از طریق اطلاعات تماس هر آژانس رزرو کنید.

تور داخلی

اگر قصد گشت و گذار در داخل کشور را دارید با مراجعه به بخش تور داخلی در وبسایت جامع گردشگری بریم تور می توانید متنوع ترین شرایط تورهای داخلی را برای یک سفر جذاب پیدا کنید. همچنین از طریق منو سایت می توانید به تفکیک برای تورهای داخلی مسیر مورد نظر خود را انتخاب نمایید و تورهای داخلی مقصد مورد نظر خود را بررسی نمایید. تورهایی که در دسته های منتخب تور داخلی اعم از تور کیش، تور مشهد، تور شیراز ، تور ایرانگردی ، تور اصفهان ، تور قشم ، تور تبریز و... تفکیک شده است که می توانید به بهترین شرایط تور و سفر برای مسیر مورد نظر خود برسید.

در ادامه مقاله البته بهترین و پرطرفدار ترین تور داخلی را برای شما بررسی می نماییم تا برای کسایی که به دنبال انتخاب یک تور داخلی جذاب هستند راهنمای خوبی بوده باشیم؛ گرچه شما در بریم تور فقط تورهای داخلی خوب و با کیفیت و فقط از آژانس های رسمی و دارای مجوز پیدا خواهید کرد.

تور خارجی

اگر تمام ایران را گشتید و حالا قصد سفر برون مرزی را دارید لطفا حتما صفحه تور خارجی را قبل از هر گونه انتخاب تور بررسی نمایید، در بخش تورهای خارجی این سایت بهترین قیمت ها و شرایط پکیج های تور خارجی را از برگزار کنندگان رسمی تورهای خارجی می توانید پیدا نمایید. تفکی و دسته بندی تورهای خارجی برای تمام مسیرهای توریستی و گردشگری خارجی نیز انجام شده است و شما می توانید در مسیرهای جذاب و پر طفداری اعم از تور استانبول ، تور آنتالیا ، تور تایلند ، تور مالزی ، تور دبی ، تور گرجستان ، تورهای اروپایی و... بهترین شرایط یک تور خارجی را پیدا نمایید.

مسلما با توجه به تعداد زیاد سرویس های گردشگری ارائه دهنده تور خارجی شاید شما نیاز به داشتن یک سایت مرجع برای مقایسه تمام آژانس های برگزار کننده تور خارجی را داشته باشید و بریم تور این کار را برای شما انجام داده است و شما می توانید تمام تورهای خارجی را در کنار هم مقایسه کنید و با بهترین آژانس و شرایط تور برای سفر خارجی خود ارتباط برقرار نمایید. در ادامه نیز بهترین تورهای خارجی را که از ایران اجرا می شوند به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین تورهای داخلی

اگر می خواهید با مسیر های جذاب تورهای داخلی آشنا شوید لطفا ادامه این مطلب را دنبال کنید چون برای شما بهترین انتخاب های یک تور داخلی جذاب را مقایسه و بررسی کرده ایم که همگی همانطور که در بالا توضیح دادیم در سایت بریم تور نیز در دسترس شما خواهد بود

تور ایرانگردی

از جذاب ترین تورهای داخلی قطعا می توان به تور ایرانگردی اشاره کرد؛ زیرا در تورهای ایرانگردی چندین مقصد و جاذبه در یک سفر ایرانگردی بازدید می شود و به اصلاح با یک تیر می توانید چند نشان بزنید. در بریم تور شما تورهای ایرانگردی جذاب از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب ایران را می توانید پیدا کنید.

تور شمال

یکی دیگر از تورهای داخلی جذاب تور شمال است که با توجه به اقلیم آب و هوایی شمال و سرسبزی فراوان و همچنین دریای خزر هدف بسیاری از ایرانگردان و علاقه مندان به تورهای داخلی بخش های شمالی کشور و استان های گیلان و مازندران و گلستان هست. شما در بریم تور بهترین تورهای شمال گردی را می توانید پیدا کنید پس درنگ نکنید و برای دیدن تور شمال مناسب به بریم تور سر بزنید.

تور کویر

سومین مقصد جذاب برای تورهای داخلی را می توان تور کویر عنوان کرد که قالبا در 6 ماه دوم هر سال برگزار میشد. تورهای کویر در مسیرهای کویر مصر، کویر کاراکال و کویر ابوزیدآباد از جذاب ترین تورهای کویر داخلی می باشند که در بریم تور برای تمام مسیرها و ساید های کویری ایران تور کویر جذاب وجود دارد.

تور طبیعت گردی داخلی

از دیگر مسیرهای داخلی و تورهای جذاب می توانیم به تور طبیعت گردی اشاره کنیم به به مسیرهای جنگلی ، آبشار ها ، دریاچه ها ی طبیعی معمولا برگزار میشود که در بریم تور بهترین تورهای طبیعتگردی را می توانید به راحتی پیدا نمایید. تورهای طبعت گردی یک روزه و چند روزه به بهترین مکان های توریستی داخلی همه در کنار هم در دسترس شما است در سایت بریم تور دات کام.

سایر تورهای داخلی که در مسیرهای تک اجرا میشود نیز بسیار پر طرفدار می باشند که از جمله این مسیرها تک و پرطرفدار تور داخلی می توان به موار ذیل اشاره کرد:

تور مشهد تور کیش تور قشم تور اصفهان تور تبریز تور شیراز تور سیستان تور کرمان تور همدان و... بهترین تورهای خارجی

برای اینکه عنوان بهترین را برای یک تور خارجی به کار ببریم مسلما ویژگی های زیادی از جمله نزدیکی مسیر ، ارزانی تور خارجی و جذاب بودن مقصد توریستی خارجی ملاک هست. با توجه به تمام این ویژگی ها و همچنین انتخاب ایرانیان علاقه مند به تور خارجی می توان به تورهای ترکیه و شهرهای مختلف این کشور اشاره کرد که در ذیل به بررسی چند تور خارجی مهم و جذاب می پردازیم:

تور استانبول

قطعا پر طرفدار ترین تور خارجی از ایران تور استانبول است که به علات نزدیک و ارزانی و همچنین جاذبه های زیاد گردشگری بسیار مورد استقبال طرفداران تور خارجی است.

سایر مسیرهای تور ترکیه

بسیاری از شهر های دیگر ترکیه از جمله : آنتالیا ، بدروم ، آنکارا ، وان ، کوش آداسی و... نیز مسیرهای پرطفدار تور خارجی می باشند که از ایران اجرا میشوند.

تور تایلند

طبیعت جذاب و آب و هوای استوایی کشور تایلند باعث شده که تور تایلد در زمره پرطفدار ترین تورهای خارجی قرار گیرد؛ همچنین جاذبه های توریستی و خدمات گردشگری عالی به مسافران تورهای تایلند در مسیرهای بانکوک، پاتایا ، فی فی و... را برای گردشگران بسیار جذاب کرده است.

از دیگر مسیرهای خارجی جذاب می توانیم به موار ذیل اشاره نماییم:

تور گرجستان تور ارمنستان تور آذربایجان و باکو تور روسیه و مسکو تور های اروپایی تور کانادا تور مالزی تور بالی و اندونزی تور هند

با توجه به توضیحاتی که در این مطلب برای شما قرار دادیم امیدواریم راهنمایی خوبی برای شما مسافران جهت انتخاب یک تور داخلی و خارجی مناسب شرایط خود بوده باشیم.

لطفا اول ایرانگردی بعد جهانگردی

لطفا قبل از انتخاب یک تور حتما به پرتال جامع گردشگری بریم تور سر بزنید

از طریق راه های زیر می توانید تورهای بریم تور را دنبال نمایید و بهترین تور خارجی و داخلی را برای خود و خانواده خود انتخاب کنید.

آدرس وب سایت :  www.berimtour.com

آدرس پیج اینستاگرام بریم تور : https://www.instagram.com/berimtour1

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تور داخلی تور خارجی بریم تور بهترین تورهای تورهای داخلی تورهای خارجی مورد نظر خود ترین تورهای بریم تور تور داخلی داخلی و تور بهترین تور ترین شرایط پیدا کنید شرایط تور تور خارجی ترین تور برای شما تور شما یک تور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد

ما همین حالا هم درگیر بزرگ‌ترین جنگ فرهنگی تاریخ هستیم و نیروهای متخاصم خارجی با کینه‌های تمدنی به همراه ایادی داخلی‌شان خیز گرفته‌اند تا در هر فرصت خاکریزی از فرهنگ ایران را ساقط یا تصرف کنند.

 به گزارش ایسنا، علی‌اکبر عبدالعلی‌زاده در یادداشتی با این عنوان در روزنامه جام جم نوشت: برخی رخدادها فرصت بررسی موقعیت‌های مخرب تکرار شونده و اصلاح آنها را تامین می‌کنند که سریال «حشاشین» از آن جمله است؛ سریالی در ظاهر تولید مصر اما در واقع روایتی صهیونیستی و مملو از تحریفات تاریخی از ظهور اسماعیلیه که در لایه‌های زیرین خود، جنبش‌های شیعی را با فتنه‌های برساخته اسرائیلی همچون داعش در ذهن مخاطب تطبیق می‌دهد.

به طور کل آش این سریال در ضدیت با فرهنگ ایرانی آنچنان شور است که صدای تمام رسانه‌های داخلی با گرایش‌های متفاوت را در آورد و همگی متفق‌القول این سریال را اثری ضد ایرانی توصیف کردند. 

با این مقدمه ذکر چند نکته ضروری است:
پلتفرم‌های رسمی و مجوزدار داخلی همزمان با پخش سریال درماه مبارک وهمگام باپخش آن در مصر، اقدام به نمایش سریال کردند؛ اقدامی که با طمع جذب مخاطب و درآمد بیشتر صورت گرفت‌. بسیاری از پلتفرم‌ها پس از اعلام رسمی ممنوعیت دیرهنگام‌، پخش حشاشین را از خروجی خود حذف کردند امابرخی برادامه این مسیر ودرسرپیچی از قانون اصرار واستمرار دارند.

اگر کسی اندکی تاریخ بداند و سریال را ببیند آشکارا متوجه خط ضد فرهنگ ایرانی و ضد شیعی و مخالفت آن با اصل اتحاد اسلامی می‌شود و حتما از خود می‌پرسد پس مدیران پلتفرم‌های داخلی چطور به خود اجازه داده‌اند فیلمی صد در صد تحریف شده از تاریخ کشورشان را منتشر کنند؟ 
‌پاسخ در این است که پخش فیلم‌ها و سریال‌های خارجی در گروه نظارت پسینی قرار می‌گیرد؛ در جهت کمک به پلتفرم‌ها و برای این‌که در صف صدور مجوز نمانند مسئولیت نظارت پیشینی بر آثار خارجی به پلتفرم‌ها تفویض شده و نهاد نظارتی پس از پخش اثر در سکوها و در قالب نظارت پسینی در صورت وجود تخلفات آنها را به پلتفرم مربوط  تذکر می‌دهد. حالا برخی پلتفرم‌ها بدون توجه به ضرورت‌های اخلاقی، قانونی و فرهنگی از این فرصت به وجود آمده سوء‌استفاده و هر اثر مخربی را به تشخیص ناصواب خود منتشر می‌کنند. این وضعیت مثل آن است که درهای قلعه تحت محاصره خودی را باز کنیم و علاوه بر آن به سربازان ارتش دشمن آب و غذا هم بدهیم و بعد مدعی دفاع آفندی و پدافندی هم باشیم‌.

یادمان نرود که ما همین حالا هم درگیر بزرگ‌ترین جنگ فرهنگی تاریخ هستیم و نیروهای متخاصم خارجی با کینه‌های تمدنی به همراه ایادی داخلی‌شان خیز گرفته‌اند تا در هر فرصت خاکریزی از فرهنگ ایران را ساقط یا تصرف کنند. چندی پیش اسرائیل با استفاده از ایادی جریان نفوذ و خائنان داخلی در آن عملیات مضحکش برای دقت سنجی پدافند ایران چند ریزپرنده (کوادکوپتر) را پرواز داد که بلافاصله توسط پدافند ایران منهدم شد. آیا پخش سریال یا فیلم‌های ضد ایرانی در پلتفرم‌های داخلی حکم پرواز ریزپرنده‌های دشمن را ندارد؟ آیا پدافند فرهنگی نباید امکان انهدام آن را در لحظه داشته باشد؟ 
خطای پخش سریال حشاشین وتکرار موارد مشابه که در رسانه‌ها بازتاب منفی داشته‌اند نشان می‌دهد فرصت نظارت پسینی در اختیار پلتفرم‌ها، نتیجه عکس داده و کار از انتشار فیلم‌ها و سریال‌های با موارد اخلاقی و فرهنگی به آثار ضد فرهنگی و ضد ایرانی رسیده و دیگر وقت آن است باتوسعه وتجهیز نظارت پیشینی ازنظر نیروی انسانی‌، امکانات فنی‌،هوش مصنوعی و...ومهم‌تر از آن اصلاح آیین‌نامه‌های اجرایی‌،تمام آثار سینمایی، سریال‌، مستند و...خارجی پیش ازپخش موردارزیابی ونظارت قرارگیرند. همچنین لازم است اصرار به تکرار تخلف را با جرایم مالی و محرومیت‌های معنادار مدیریت کنیم؛ درست براساس الگوهای جهانی‌. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است