Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی‌زاده گفت: ۴هزار و ۷۱۱ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و ۴ هزار و ۵۵۵ شعبه نیز برای انتخابات شورا‌های شهر و روستا در فارس ایجاد می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس سیاسی شیرازه، احمد احمدی‌زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس درجلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه تاکنون فرایند‌های انتخابات به موقع انجام شده و کار‌ها برابر تقویم زمانبندی پیش رفته است، افزود: آنچه به بخش تخصصی ما مربوط می‌شود سلامت و امنیت انتخابات است و در زمینه رقابت و مشارکت که موضوعی ملی است، همه سهم دارند و باید همه با هم به وظیفه خود عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی‌زاده با تاکید بر اینکه چهار رکن امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت رویکرد اصلی ستاد انتخابات است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو مباحث مربوط به این امر از فروردین ماه گذشته در استان پیگیری و مشکلات و مسائل مختلف احصا شده است.   وی با بیان اینکه یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری حدود ۴۰ انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و اراده مردم در تعیین سرنوشت جامعه تعیین کننده بوده است، گفت: بنیاد انقلاب و نظام بر خواست و اراده مردم بنا شده است و باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری و با رقابت سالم تمهید و فراهم شود.   احمدی زاده درخصوص انتخابات شورا‌های شهر نیز ابرازامیدواری کرد با ورود افراد متخصص و توانمند شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون در شهر‌ها باشیم.   معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهارداشت: در ۲هزار و ۳۰۰روستا، ۱۱۵شهر، ۲۷۱تیره عشایری کوچ‌رو در استان فارس انتخابات برگزار خواهد شد.   وی ادامه داد: در استان فارس چهارهزار و ۷۱۱شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و چهارهزار و ۵۵۵شعبه نیز برای انتخابات شورا‌های شهروروستا پیش‌بینی شده‌است که می‌بایست توسط هیأت‌های اجرایی نهایی شود.   احمدی زاده با بیان اینکه ۹۲۶۶صندوق اخذ رأی با فعالیت قریب به صدهزار نفر به عنوان دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در سطح استان فارس پیش بینی و مورد نیاز است، خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو مستلزم حجم بسیار زیادی فعالیت است و خوشبختانه با همکاری همه اعضا ستاد و فرمانداران و بخشداران استان فارس و همچنین اعضا ستاد امنیت انتخابات آمادگی خوبی برای برگزاری این انتخابات بسیار مهم داریم.   معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تصریح کرد: هر چه فضای رقابت سالم انتخاباتی بیشتر شود امکان مشارکت مردم بیشتر فراهم می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برای انتخابات استان فارس احمدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات اهمیتی کمتر از مرحله اول ندارد و منتخب شمال استان اردبیل باید با بیشترین رای و اعتماد مردمی راهی بهارستان شود.

وی خاطرنشان کرد: شور و نشاط انتخاباتی شهرهای شمال استان اردبیل را فراگرفته و تا ۲۰ اردیبهشت ماه فضای تبلیغاتی انگیزه بیشتری را برای مشارکت بالای مردم فراهم می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین بهارستان نشین استان اردبیل مشخص خواهد شد تا با وحدت و همگرایی نمایندگان مسیر توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری به خود بگیرد.

قاسمیان افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز فراهم شده تا در ۲۷۶ شعبه مردم این شهرها از بین دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم منتخب خود را برگزینند.

وی ادامه داد: پخش مناظره ها از امشب و برنامه تبلیغی کاندیداها از شبکه سبلان فرصتی را فراهم کرده تا اهالی سه شهرستان شمالی استان با بصیرت و تیزبینی منتخب خود را برگزینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: آرای بیشتر مردم نه تنها پشتوانه منتخب این مناطق در مجلس دوازدهم و پیگیری امور مردم خواهد بود بلکه قوام بخش دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام تلقی می شود که استوار به رای مردم است.

کد خبر 6098602

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • رقابت نزدیک مرحله دوم وظایف ما را نیز سنگین‌تر می‌کند
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در شیراز و زرقان
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مرحله دوم مجلس در شیراز و زرقان