Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز( ۲۸ اسفند ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۵۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۷۳ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۷۸ هزار و ۶۴۵ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۵۸۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۲۱ هزار و ۳۷۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته وی، سه هزار و ۸۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تا کنون ۱۱ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۴۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی اظهار کرد: ۹ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۹۵ شهرستان زرد و ۱۱۳ شهرستان آبی هستند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کووید۱۹ در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

اسماعیل خوشوقت گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند و افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: نکته مهم و قابل تامل در آمار جانباختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده بوده و ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جانباختگان، راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملا مشخص است.

خوشوقت گفت: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌ها به خصوص زیر ساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت