Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@07:47:54 GMT

ویژگی های مهم وکیل در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۶۲۰۰

ویژگی های مهم وکیل در شیراز

اینکه وکیل پایه یک دادگستری کیست یا چگونه می‌توان وکیل پایه یک دادگستری شد را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

به گزارش برنا، وکیل در لغت به معنای جانشین، نائب یا مساعد است، در اینجا بیشتر با این کلمه واین که این شخص چه کسی است آشنا می‌شویم.

وکیل در شیراز

 

وکیل فردی است که بنام و حساب دیگری اقدام به انجام امورات محول شده از طرف  شخص دیگر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عقد وکالت به این شخص وکیل و به شخصی که اختیاراتش را به او میده موکل می‌گویند.

وکیل در لغت به معنای جانشین، نائب یا مساعد است، در اینجا بیشتر با این کلمه واین که این شخص چه کسی است آشنا میشویم.

بعضا برای شما یا آشنایان تان در دادگاه یا دادسرا ها مسائل یا پرونده هایی بوجود آمده است،که طی کردن مراحل رسیدگی به پرونده نیازمند دانش و آگاهی های خاص حقوقی است. از این رو می بایست به اشخاصی رجوع کنیم که از این علم و حرفه بهره مندند.

پس در این شرایط رجوع به وکیل پایه یک دادگستری بهترین گزینه میباشد، یک وکیل خوب می‌تواند هم باعث تسریع در روند پرونده و هم حافظ منافع موکلش در محکمه باشد. اینکه وکیل پایه یک دادگستری کیست یا چگونه می‌توان وکیل پایه یک دادگستری شد را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

و اما وکیل پایه یک دادگستری چه کسی است و بایستی چه مراحلی را بگذراند؟

وکیل در شیراز کسی است که  باید حداقل مدرک کارشناسی با  بالاتراز رشته حقوق یا فقه و مبانی حقوق را داشته باشد و پس از گذراندن دوره کارشناسی  و شرکت و قبولی  در آزمون وکالت که در زمان اعلامی توسط کانون وکلا یا مرکز قوه قضائیه، هر ساله با ظرفیت محدود و کم و شرکت کنندگان بسیاری برگزار میشود و اما با شکست غول مرحله آخر(آزمون وکالت) بایستی گواهی هایی رو من جمله  گواهی عدم سو پیشینه، عدم اعتیاد و سایر معاینات پزشکی از پزشکی قانونی و سایر ارگان ها دریافت و سپس ارائه نماید.

در اینجا فرد بعنوان کار آموز مشخص می‌شود و تحت نظر یک وکیل سرپرست(وکیلی خبره و متخصص) و طی بازه زمانی  24 ماه (2سال) مشغول به کار می‌شود... دوران کار آموزی می‌تواند نقطه عطف کارآموز در سال های پیش رو باشد واز این رو باید کار اموز تمام تلاش خودش را  برای ارتقای سطح علمی و ارتباطات خود کند، البته که جلساتی علمی  و آموزشی توسط کانون وکلا برگزار و حضور کارآموز در این جلسات الزامی است.کار آموز بایستی در دوره های آموزشی رایانه به تشخیص کانون شرکت کند و گواهی مراکز آموزشی مورد تایید کانون(مهارت کامپیوتری یا  idcl)  را ارائه نماید.

پس از طی این مراحل و فراگیری آموزش ها و گذراندن دوره های محول شده، کار آموز می بایست در آزمونی بنام  اختبار که آزمونی است دو مرحله ای ( شفاهی کتبی) شرکت کرده ونمره قبولی را کسب کند،حداقل  نمره قبولی در این آزمون ده از بیست میباشد.

 در این مرحله که کار آموز به خوان هفتم می رسد با قبولی در آزمون اختبار محیای مراسم تحلیف یا  سوگند می شود. زین پس کار آموز رسما وکیل  پایه یک دادگستری  شناخته میشود.

دادسرایار چگونه میتواند به انتخاب وکیل در شیراز کمک کند؟

دادسرایار با معرفی وکیل در شیراز به شما عزیزان کمک میکند تا بتواند به نحو احسنت وکیل متناسب با امورات خود را انتخاب کنید چرا که دادسرایار یک وب سایت حقوقی است که وکلا در آن فعالیت میکنند!

چرا  باید به وکیل در شیراز اعتماد کرد؟

همانطور که مطالعه نمودید  وکیل در شیراز بایستی مراحل متعدد و طولانی را برای رسیدن به این منصب طی کند و در آزمون هایی که شرکت می‌کند نمره قبولی را کسب کند. و با توجه به این موضوع رسیدن به این جایگاه کاری بس سخت و دشوار است که سختی های خاص خودش را دارد و به رسیدن به این جایگاه کار هرکس نیست. پس شخصی که پس از طی این مراحل به این شغل نائل می شود تخصص و مهارت های لازم را داراست و می توان به این شخص به راحتی اعتماد کرد و اموراتی که خارج از مهارت و آگاهی هایمان است به وکیل پایه یک دادگستری محول کرد و از او مشاوره گرفت.

چرا باید از وکیل در شیراز کمک گرفت؟

از قدیم گفتن کار رو بسپار به کاردون... برای اینکه در هر زمینه ای نتیجه ی مطلوب و ایده عالی بگیریم بایستی از افراد صاحب فن و متخصص کمک بگیریم زیرا مشاوره و کمک گرفتن از افراد متخصص مسیر را در زمینه مورد نظرمان بسیار هموار تر و راحت تر می‌کند.

 فرد متخصص در زمینه حقوقی، وکیل پایه یک دادگستری است.بسیار دیده ایم افرادی را که بدون مشاوره و کمک گرفتن از وکیل دادگستری اقدام به پیگیری پرونده هایشان توسط خودشان می‌کنند که بعلت عدم آگاهی و دانش کافی نسبت به مسائل کیفری و حقوقی باعث هدر رفت زمان و توان شان می‌شود و در آخر آن نتیجه ی مطلوب مورد نظر شان را هم نمی بینند.

ولیکن سپردن پرونده های کیفری و دادگاهی به وکلای خبره و متخصص می تواند هم در تسریع روند پیگیری پرونده و هم در کاهش فشار های  روحی ناشی از فضای  دادگاه تاثیر بسزایی داشته با‌شد و در نهایت با کاهش هزینه و هدایت پرونده  در مسیر صواب خود کمک بسیاری به افراد کند. لذا منطقی ترین و عقلانی ترین راه برای پیگیری پرونده ها، ارجاع دادن آن ها به وکلای پایه یک می باشد.

وکیل در شیراز در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟

یک وکیل در شیراز در زمینه های متعددی می تواند فعالیت کند،من جمله در زمینه کیفری، خانواده، ملکی،مالیاتی، شرکت و اسناد تجاری و...حتی می‌توان با داشتن تسلط کافی بر قوانین ورزشی در زمینه ورزشی نیز فعالیت کند

وکیل  در شیراز وسایر شهرستان ها؟

همانطور که میدانید دنبال کردن پرونده هایتان به تنهایی کاری بسیار وقت گیر و خسته کننده است...ما به شما توصیه می‌کنیم که پرونده های خودرا در کنار یک وکیل متخصص و مجرب در زمینه مورد نظرتان دنبال کنید. واما قبل مراجعه به وکیل بایستی از خصوصیاتی که یک وکیل متخص داشته باشد اطلاع کافی داشته باشید.

فن بیان بالا،سطح علم و دانش بالا، جسارت در دفاع از منافع شما  و تجربه کافی در زمینه مورد نظرتان همگی از خصوصیات یک وکیل  خوب است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وکیل در شیراز وکیل پایه یک دادگستری وکیل در شیراز پرونده ها کار آموز یک وکیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اصغر جهانگیر در جریان سرکشی بخش‌های مختلف دادگستری و دادستانی کیش از نزدیک در جریان روند رسیدگی به پرونده‌ها قرار گرفت.

وی با حضور در میز خدمت دادگستری با مراجعه کنندگان گفتگو و دستور لازم برای تسریع و کمک به حل پرونده‌های آنها را صادر کرد.

سخنگوی قوه قضائیه با تعدادی از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه‌های کیش نیز دیدار کرد.

اصغر جهانگیر در این دیدار گفت: رشته حقوق باید کاربردی و متناسب با تخصص‌های روز جامعه متحول شود.

دانشجویان هم دغدغه‌های خود را در خصوص مباحث مالیاتی، حمایت از سرمایه گذاری، امنیت، عفاف و حجاب، اجرای صحیح قانون اساسی و چالش‌های پیش روی تولید را با سخنگوی قوه قضاییه مطرح کردند.

سخنگوی قوه قضائیه امروز از دادگاه علنی بر خط دادگستری کیش نیز دیدن کرد.

اصغر جهانگیر گفت: دادگاه‌های برخط یکی از نیاز‌های مهم قوه قضائیه بود که به تحقق پیوست.

وی خاطرنشان کرد: در صد و پانزده سال گذشته سیزده هزار قانون نوشته شده است و بسیاری از آنها در تعارض است و راه طولانی برای ساماندهی آنها وجود دارد.

خبر در حال تکمیل است ...

دیگر خبرها

  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است