Web Analytics Made Easy - Statcounter

ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و سال جدید، هشتمین مرحله از کمک‌های مومنانه از سوی موکب‌های بیت الزهرا و خدیجه الکبری (س) با همکاری مرکز نیکوکاری آقا ابوتراب شهرستان خمین برگزار شد.

سیاهپوش مسئول موکب بیت الزهرا (س) گفت: در این مرحله تعداد ۲۰۰ بسته غذایی شامل گوشت، رب، ماکارانی، تن ماهی، قند، چای و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بین نیازمندان شهرستان خمین توزیع می‌شود.

سیاهپوش افزود: ارزش ریالی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان و در مجموع ۶۰ میلیون تومان در این مرحله می‌باشد.

این برنامه در ادامه نهضت کمک‌های مومنانه در سطح استان مرکزی است که در ابعاد مختلف از قبیل بسته‌های معیشتی، بسته‌های لوازم التحریر، گوشت قربانی، کمک‌های نقدی و سایر کمک‌ها انجام شده و در حال انجام است

پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه ناحیه مقاومت سپاه خمین هم هفته پیش آغاز شد و این نهاد به مناسبت اعیاد شعبانیه توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی سبد‌های غذایی و بسته‌های معیشتی آماده شده به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان را بین نیازمندان و خانواده‌های نیازمند آغاز کرد.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان خمین توزیع شده است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه کمک های مردمی شهرستان خمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از جمع‌آوری زکات غلات در شهرستان‌های جنوبی استان ایلام خبر داد و گفت: شش میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، ناصر مرادی پویانی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد زکات کمیته امداد با همکاری دستگاه‌های عضو شورای زکات استان هر ساله همزمان با برداشت محصولات کشاورزی اقدام به جمع‌آوری زکات غلات کشاورزان استان می‌کنند.

وی با بیان اینکه کار برداشت محصولات کشاورزی شهرستان دهلران آغاز شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان برداشت محصولات کشاورزی بیش از دو میلیارد تومان زکات در شهرستان دهلران جمع‌آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه زکات جمع‌آوری شده بین نیازمندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال مبلغ شش میلیارد تومان زکات فطریه با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی، سازمان زندان‌ها، مؤسسات خیریه، و مراکز نیکوکاری در سطح استان جمع‌آوری، و میان نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 751505

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۶ هزار و ۳۵۴ صندوق در ۵ شهرستان حوزه انتخابیه تهران
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • سهمیه آرد نانوایی های تالش افزایش یابد
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • توزیع 725 تن کود کشاورزی در ساری
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد