Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد فهما خراسان شمالی اعلام کرد: اسامی دو کانون فرهنگی و هنری خراسان شمالی در میان برگزیدگان رواق های طرح ملی ایران قوی قرار گرفت.

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: همزمان با میلاد سید الشهدا، حضرت امام حسین (علیه السلام) اسامی برترین های طرح ملی ایران قوی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: بر این اساس و طبق اسامی اعلام شده، کانون فرهنگی و هنری «معراج السعاده»  مسجد امام حسین (علیه السلام) روستای بزنج اسفراین در میان تقدیر شدگان رواق کتاب قرار گرفت.

 

 

شیرازیان اضافه کرد: همچنین  کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم (علیهم السلام) مسجد جامع روستای قلعه خان از توابع شهرستان مانه و سملقان توانست به عنوان یکی از تقدیر شدگان رواق ترنج معرفی شود.

 

 

وی افزود: طرح ملی ایران قوی در قالب سه شبستان و دوازده رواق و بخش عمومی (ساماندهی- مجموعا چهار هزار امتیاز) به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور برگزار شد که کانون ها با ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد، مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

 

مدیر ستاد فهما خراسان شمالی گفت: بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی فهما، کانون‌های منتخب در رواق‌های دوازده گانه طرح ملی ایران قوی (فهما 99)؛ شامل 12 کانون با رتبه برتر، 25 کانون با رتبه شایسته تقدیر ویژه و 75 کانون با رتبه شایسته تقدیر بر اساس نظر هیات داوران معرفی شدند.


 

شیرازیان، انسجام بخشی و کیفی سازی فعالیت‌های کانون‌ها و همچنین کشف استعداد و تربیت نسل نوجوان و جوان انقلابی را از اهداف طرح ملی ایران قوی عنوان کرد و  آماری نیز از اجرای برنامه ها و اقدامات  کانون های ثبت شده در سامانه بچه های مسجد از ابتدای سال تاکنون نیز ارائه کرد و افزود: در حوزه فرهنگی و هنری هزار و 402 برنامه  در این سامانه به ثبت رسیده که شامل ثبت 35 گروه سرود، ثبت 21 گروه نمایش، 15 گروه فیلم سازی، 6 هزار و  524 شرکت کننده در دوره های آموزشی و آزمون های آن، ثبت 480 برنامه در قالب طرح ملی راهکار و کمک های همدلانه، 411 برنامه در شنبه های کتاب، سه شنبه های تکریم و تقدیر از خانواده معظم شهدا و فعالان مسجدی 370 برنامه،  319 خلاصه نویسی کتاب، ثبت 247 ایده، جشنواره روح مقاومت 202 اثر، 134 پایگاه طرح تلاوت نور، انقلاب به روایت کودکان 117، ارسال 104 اثر در بخش های مختلف جشنواره قرآنی مدهامتان87 اثر در جشنواره  سردار سلیمانی،  ثبت 63 طرح در بخش سحاب، ثبت 40 کتابخانه، 34 اثر تجسمی و نیز 12 طرح کسب و کار فرهنگی  است.

 

 

وی همچنین از ثبت بیش از یک هزار و 804 خبر و تولید چند رسانه ای در سامانه بچه های مسجد توسط کانون ها خبر داد و گفت:  در راستای توسعه فعالیت های مجازی فرایند درخواست و صدور مجوز فعالیت کانونها نیز به صورت مجازی  و ثبت در سامانه انجام می گیرد که تاکنون 130 کانون موفق به دریافت مجوز الکترونیک کانون شدند.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران قوی طرح ملی فهما برگزیدگان کانون فرهنگی و هنری طرح ملی ایران قوی خراسان شمالی کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری