Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ژئوپارک جهانی قشم از برگزاری دوره قوانین و تکنیک های نظارتی جهت افزایش دانش و توانایی نیروهای مستقر در ژئوسایت های جزیره قشم خبر داد.

به گزارش برنا، علیرضا امری کاظمی با بیان این مطلب اظهار کرد: این دوره آموزشی با حضور 20 نفر از نیروهای مستقر در ژئوسایت های قشم به مدت پنج روز و به صورت آنلاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره آنلاین، آموزش دوره ای پرسنل مستقر در ژئوسایت ها با هدف ارتقای سطح آگاهی های لازم بر قوانین و تکنیک های نظارتی می باشد.

مدیر ژئوپارک جهانی قشم افزود: آشنایی با انواع گردشگر، آشنایی با تعریف ساده قانون مدنی و بررسی مسئولیت مدنی، پوشش مناسب و فن بیان، مدیریت فضای عمومی، مدیریت و بررسی پروتکل های بهداشتی و... مهمترین سرفصل های این دوره آموزشی بود.

به گفته امری کاظمی؛ ژئوپارک جهانی قشم هر ساله کارگاه ها و دوره های آموزشی ویژه ای برگزار می کند که با توجه به شرایط ویژه امسال و شیوع بیماری کرونا این مدیریت اقدام به برگزاری دوره اخیر به صورت آنلاین کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش با بیان اینکه در ابتدا ۱۶۰ مدرسه ابتدایی ناحیه یک، پس از برگزاری آزمون‌های خوشنویسی در کلاس درس، از هر کلاس یک دانش آموز خوشنویس را به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی کردند گفت: بیش از ۶۰۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان دختر و پسر معرفی شدند.

امینی با بیان اینکه از بین آثار رسیده ۲۶۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان برگزیده شد که بصورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۶ به رقابت پرداختند گفت: این جشنواره در بین دانش آموزان پایه سوم تا ششم ناحیه یک برگزار شد.

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش  گفت: نتایج نهایی و نفرات برتر این جشنواره قبل از اتمام سال تحصیلی به مدارس اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات