Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:19:29 GMT

شهرداری رفسنجان رتبه سوم بودجه در استان کرمان را دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۶۴۷۶

شهرداری رفسنجان رتبه سوم بودجه در استان کرمان را دارد

ایسنا/کرمان مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان گفت: سال ۹۹ شهرداری رفسنجان بعد از کرمان و سیرجان رتبه سوم از نظر بودجه با ۳۱۰ میلیارد تومان داشته است.

"علی شهسواری" امروز 28 اسفندماه در مراسم معارفه شهردار رفسنجان با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: خدمات سپاه در بیش از چهل سال از عمر انقلاب در سطح کشور در همه ابعاد قابل تقدیر است و نمونه بارز پاسداران سردار سلیمانی است و عملکرد سردار سلیمانی آنقدر ارزشمند بود که تبدیل به مکتب شد، او همیشه تاکید داشت کار را برای خدا و بدون منت برای مردم انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۸۴ شهرداری در استان کرمان وجود دارد، افزود: در سطح استان کرمان در یک سال و نیم گذشته ۱۵ شهرداری و شهر جدید ایجاد شد.

شهسواری ادامه داد: سال  ۹۹ مجموع بودجه شهرداری‌های استان کرمان 2850 میلیارد تومان بوده که ۹۵۰ میلیارد تومان تا اسفند از محل اعتبارات ملی، استانی و ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها واریز شده است.

وی تصریح کرد: اعتماد مردم موجب تحقق بودجه و مشارکت آنها می‌شود، مشارکت صرفا پرداخت پول و عوارض و… نیست، همین که مراقبت می‌کنند کسی زباله نریزد یا درختی نشکند نشان اعتماد مردم در بحت شهرداری است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان با بیان اینکه شهرداری جای مسائل سیاسی نیست و متعلق به همه مردم است، خاطرنشان کرد: شهرداری ساعت کار ندارد یک مجموعه شهرداری ۴۹۰ وظیفه در یک روز دارد که باید انجام دهد و با استفاده از ظرفیت های شهرستان باید کارهای شهرداری را ارتقاء داد.

شهسواری در ادامه بیان کرد:  رفسنجان بعد از مرکز استان و سیرجان سومین شهرستان با ۳۱۰ میلیارد تومان از نظر بودجه شهرداری در سال ۹۹ بوده و با توجه به اینکه سال جدید بودجه ۵۰۰ میلیارد تومان بسته شده با شهرستان دوم استان برابری می‌کند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها میلیارد تومان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان

امین عربپور رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند گفت: به دنبال گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ ظهر امروز مبنی بر حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد در محور زرند رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله‌ای بود، به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داد و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله‌ای بود، بعد از رها سازی با تلاش پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه به منظور ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل شد که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

عرب پور تصریح کرد: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!