Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: مدیریت اعمالی در ابهر و خرمدره در خصوص پیشگیری از کرونا کارآیی لازم را نداشته است و این شهرستان ها از شرایط زرد به نارنجی تغییر وضعیت داده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی  در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان با اشاره به اینکه طی هفته های گذشته هشدارهای لازم در ارتباط با افزایش شمار مبتلایان در شهرهای هیدج و صائین قلعه از توابع ابهر داده شده بود، افزود: در این خصوص نیز  به برخورد با عاملان و انتشار ویروس کرونا تاکید شد اما آنگونه که باید و شاید اقدام اساسی انجام نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تردد افراد به استان های دیگر گردش ویروس را به دنبال دارد و همین عامل می‌تواند تعداد بیشتری را گرفتار کند، یادآورشد: تجارب شیوع این ویروس در شهرهای یاد شده نشان می دهد که برخورد عملی به کاهش این بیماری منتهی شده است.

استاندار زنجان ادامه داد: در ارتباط با شاخص های پی سی آر و رهگیری ویروس کرونا در شهرهای ابهر و خرمدره اقدامات بسیار خوبی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شده است اما باید علت بروز فاجعه در این مناطق و اشکال کار بررسی شود.

حقیقی با بیان اینکه اقدامات و کار جمعی به انجام برنامه ریزی های انجام شده در مقابله با ویروس کرونا با هدف مدیریت بهتر در استان منتهی شده است، افزود:  مدیریت خوب این بیماری در شهرهای یاد شده در گرو  اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونا است، تا آثار خود را بر جای بگذارد که چنین چیزی نیست و حتی  با متخلفان برخورد نشده است.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در شهرهای ابهر و خرمدره به ویژه ترددهای بین استانی باید برنامه ریزی و تدابیر ویژه ای اتخاذ شود اما وضعیت کنونی و ارائه گزارش ها نشان می دهد چنین چیزی انجام نشده است.

وی تصریح کرد: کنترل و مدیریت ویروس کرونا در سایه همکاری های بین  بخشی مطلوب، ارائه شیوه نامه های اثربخش و از همه مهمتر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی عموم مردم است.

حقیقی افزود: اقدام مدیریتی ۸۰ درصدکار را  تشکیل می  دهد با توجه به شیوع ویروس کرونا، عموم مردم به این مهم باید توجه کنند بی توجهی ها به پروتکل های بهداشتی فاجعه دیگری را رقم می زند و بازدیدهای میدانی نشان می دهد حتی برخی متصدیان واحدهای صنفی به این مهم توجه چندانی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: با متخلفان کرونایی باید با شدت بیشتری برخورد انجام شود و معاونت منابع انسانی استانداری وظیفه دارد تمامی امکانات پشتیبانی علوم پزشکی را در تعطیلات نوروزی طبق کشیک های تعیین شده انجام دهد.

استاندار زنجان ادامه داد: تیم‌های ویژه در ابهر و خرمدره تشکیل شده و علاوه بر آن شمار تست هایی کرونایی افزایش یافته و تیم های شهرستان های مناطق آبی نیز کمک رسان مناطق یادشده باشند.

وی یادآوری کرد: طی مدت ۴۸ ساعت آینده مراکز ۱۶ ساعته تامین اجتماعی استان تشکیل شده و مدیر درمان تامین اجتماعی به اشکالات بوجود آمده پاسخگو باشد.

 حقیقی با تاکید بر اینکه کنترل ورود و خروج و تردد به سه شهر استان زنجان به ویژه شهرهای ابهر و خرمدره از ابتدای سال مورد رصد قرار می گیرد، افزود: مصوبات زیادی طی برگزاری  جلسات کرونا انجام گرفته، اما در اجرای بهینه آن مشکلاتی وجود دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ابهر و خرم دره استاندار زنجان شرایط زرد کرونایی استاندار زنجان ابهر و خرمدره ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم

سرمربی آبی اناری‌ها از نمایش شاگردانش در دیدار برابر والنسیا راضی و خوشحال است. او گفت اگر وقت احساس کند که از حمایت لازم برخودار نیست تیم را ترک می‌کند.   به گزارش ایسنا، بارسلونا در آخرین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا با نتیجه ۴ بر ۲ والنسیا را شکست داد.   ستاره این  بازی روبرت لواندوفسکی بود که توانست سه گل به ثمر برساند.   به نوشته آس، ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: من خوشحال و راضی هستم. اشتباه باعث شد تا با نتیجه دو بر یک عقب بیفتیم اما ناامید نشدیم و به بازی برگشتیم. باوجود آن که اشتباهات فردی داشتیم اما به نظرم نظم تیمی خوب و در کارهای هجومی  راضی کننده بودیم. باید از این نمایش و پیروزی خوشحال باشیم. به کمی آرامش بیش‌تر نیاز داشتیم با این حال من از نتیجه و عملکرد بازیکنان راضی و خوشحال هستم.   او ادامه داد: فرمین لوپز بسیار خوب بود. او در فضاها بازیکن بسیار کارآمدی است و می‌تواند کمک زیادی به تیم کند. البته به نظرم باید فرصت‌های بیش‌تری را در این بازی خلق می‌کرد هر چند که توانست گلزنی کند.   سرمربی آبی اناری‌ها درباره درخشش روبرت لواندوفسکی هم گفت: به نظرم شکست در ال کلاسیکو باعث شد تا وضعیت تیم تغییر کند. لواندوفسکی هم بهتر شده است و آمار گلزنی او به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد؛ البته او می‌توانست بهتر از این هم ظاهر شود.   او درباره دلیل تغییر نظرش برای ماندن در بارسلونا گفت: من واقعا می‌خواستم بروم اما وضعیت تغییر کرد. من احساس کردم که از حمایت باشگاه و مدیر ورزشی برخوردار هستم و به همین خاطر تصمیم به ماندن گرفتم. احساس کردم که باید بمانم. اگر این احساس به من دست می‌داد که از حمایت لازم برخوردار نیستم قطعا تیم را ترک می‌کردم. اگر هم در آینده چنین احساسی داشته باشم قطعا می‌روم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • صدور هشدار سطح نارنجی شماره دو در اردبیل
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم