Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:46:48 GMT

اجاره و رهن آپارتمان در مناطق ارزان تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۶۶۸۷

اجاره و رهن آپارتمان در مناطق ارزان تهران

با شرایط اقتصادی پیش آمده در ایران بسیاری از مردم قدرت خرید خود در زمینه ی تهیه مسکن را از دست داده اند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام تهران مبله، از این رو هرروز بر تعداد اجاره نشین ها افزوده می شود. بسیار دیگری که در مناطقی که اصطلاحا از آنها به عنوان بالاشهر تهران یاد می شود اجاره نشین بودند نیز دیگر توان پرداخت اجاره های سنگین در این محله ها را ندارند بنابراین به فکر جا به جایی خانه‌ خود از این محله ها به محله هایی با قیمت مناسب تر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باید اشاره کنیم که این محله ها با وجود اینکه اقامت در آن ها کمی پر هزینه است، اما بسیاری از جاذبه های گردشگری ایران را درون خود جای داده است.

با شنیدن کلمه‌ی ارزان اولین منطقه ای که به ذهن هرکسی خطور می کند محله های جنوب تهران است. در صورتی که اینطور نیست. تهران دارای ۲۲ منطقه است که تقسیم بندی های آن ارتباطی با سطح کیفیت محله هایشان ندارد از همین رو در تمام مناطق می توان محله هایی با قیمت های متعادل و خوب پیدا کرد.

اما عمده ی این خانه ها در مناطق جنوبی و مرکزی تهران قرار دارند. تهران مبله در ادامه به معرفی محله های خوب و ارزان تهران میپردازد.

اجاره آپارتمان در مرکز تهران

جالب است بدانید از مناطق مرکزی تهران به عنوان قلب تهران یاد می شود، چرا که عمده‌ی فعالیت های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در همین مناطق صورت می پذیرد.

اداره های مهم تهران مانند سازمان بانک مرکزی، وزارتخانه ها، مجلس شورای اسلامی و... در مرکز شهر تهران واقع شده اند. علاوه بر اینها دانشگاه های مهم ایران مثل دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در بخش مرکزی تهران قرار دارند.

همه‌ی این ها بر امکانات رفاهی این مناطق افزوده است. اما تراکم جمعیت و ازدیاد تردد در این مناطق مسئله ای نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. با این حال برخی امکانات و دسترسی های این محله ها را با هیچ چیز عوض نمی کنند.

البته قیمت مناسب اجاره خانه در برخی محله‌های منطقه‌ی مرکزی تهران نیز چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. از جمله محله های بخش مرکزی تهران می توان به محله های ولیعصر، جهاد، کشاورز، کریمخان، عباس آباد، استاد معین، انقلاب، جمهوری، و بهارستان اشاره کرد.

جالب است بدانید که بیشتری جاذبه های گردشگری ایران که نمایانگر تاریخ این شهر هستند، در این محله ها وجود دارند. تهران مبله در اکثر این محله ها آپارتمانهایی برای اجاره ارائه می دهد.

مرکز تهران بهترین دسترسی به خطوط حمل و نقل عمومی را دارد به طوری که می توان گفت در هر محله‌ی آن یک ایستگاه مترو واقع شده است. خطوط BRT هم تمام خیابانهای بخش مرکزی تهران را پوشش می دهند. اگر شما ساکن این مناطق شوید به استفاده از خودرو شخصیتان برای رفت و آمدهای درون شهری چندان نیاز پیدا نخواهید کرد.

می توان گفت که اگر محل کار شما نیز در بخش مرکزی تهران واقع شده باشد شما دیگر هیچ دلیلی برای خارج شدن از این منطقه نخواهید داشت چرا که تمام امکاناتی که ممکن است روزی لازمتان شود مثل بیمارستان و درمانگاه های خوب، مراکز خرید متعدد از جمله مرکز خرید لاله، بازار موبایل و کامپیوتر چهارسو و رضا و بازار بزرگ تهران، مراکز آموزشی برتر ایران و مراکز تفریحی مثل پارک لاله و کافه های خوب و متعدد همیشه در دسترس شما خواهد بود و شما با طی مسیر کوتاهی می توانید به همه‌ی این امکانات خیلی سریع دسترسی پیدا کنید.

می توانید از طریق سایت تهران مبله آپارتمانهایی که در بخش مرکزی تهران قرار دارند را بررسی و اجاره کنید.

اجاره آپارتمان مبله در جنوب تهران

بسیاری از مردم ذهنیت مناسبی از زندگی در بخش جنوبی تهران ندارند، اما برخلاف تصور عموم بخش جنوبی تهران شامل محله هایی است که چه از نظر فرهنگی و چه از نظر سطح امکانات رفاهی برای زندگی بسیار مناسب اند.

همانطور که می دانید در مناطق جنوبی تهران عمدتا بافت قدیمی داشته که همین امر سبب شده تا در سالهای اخیر این خانه های اخیر تخریب شده و جای خود را به آپارتمان های نوساز بدهند از این رو برای اجاره آپارتمان در جنوب نیاز به زمان زیادی برای جستجوی خانه ای مناسب نخواهید داشت.

جنوب تهران برای زوج های جوان و یا دانشجویان بهترین آپارتمان ها را ارائه می دهد چرا که با قیمت های پایین و متراژ های مناسب می توان با هزینه‌ی خیلی کمی این خانه ها را اجاره کرد. علاوه بر این، با توجه به تاریخ دیرینه شهر تهران و به ویژه کشر ایران، برخی از جاذبه های گردشگری ایران در این منطقه از پایتخت قرار دارد.

از میان محله های جنوب محله های شوش، یافت آباد، خاوران، عبدل آباد، شکوفه، نازی آباد، خانی آباد و شهرری معروف ترند. در میان این محله ها، محله ی خانی آباد و خاوران ارزان ترین خانه ها را دارند. شهرری هم محله‌ی بسیار مناسبی است چرا که اکثر ساکنین آن اصیل نشین بوده و از سطح فرهنگی بسیار بالایی برخوردارند.

محله ای به نام توحید نیز در بخش جنوبی تهران است که اکثر ساکنین آن دانشجویان هستند چرا که  دسترسی آسانی به مترو نواب دارد و با مرکز شهر و دانشگاه های مهم تهران فاصله‌ی چندانی ندارد.

به طور کلی دسترسی به مرکز شهر و اتوبان  های مهم تهران که این محله ها را به دیگر مناطق از جمله بخش  مرکزی تهران وصل می کند از مزایای زندگی در جنوب این شهر است.

به طور کلی اجاره خانه در هر منطقه ای که باشد نیازمند رعایت قوانین و نکاتی است که بهتر است با آنها آشنا باشید تا بتوانید بهترین خانه را اجاره کنید. تیم تهران مبله نیز با ارائه قوانینی اقدام به اجاره بهترین اقامتگاه ها در تهران می کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت رهن آپارتمان در تهران اجاره آپارتمان مبله در تهران قیمت اجاره آپارتمان در تهران بخش مرکزی تهران جنوبی تهران محله ها تهران مبله خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟

دریافت 12 MB کد خبر 847535 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم مسکن اجاره کلاهبرداری - قمار - شرط‌بندی

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟