Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@00:30:20 GMT

خانه کتاب و ادبیات: مطالبات ناشران پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۶۷۴۶

خانه کتاب و ادبیات: مطالبات ناشران پرداخت شد

موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از تسویه مطالبات ۹۳۷ کتابفروشی عضو طرح «زمستانه کتاب ۹۹» و واریز مرحله آخر مطالبات ناشران نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابفروشی‌های عضو طرح زمستانه کتاب ۹۹ طی ۱۰ روز  تسویه حساب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح زمستانه کتاب ۹۹  که با مشارکت و استقبال ۹۳۷ کتابفروشی از ۳۱ استان کشور از ۹ تا ۱۷ اسفند ماه برگزار شد،  ۴۴۰ هزار و ۲۷۶ نسخه کتاب به مبلغ ۲۱۴ میلیارد و ۳ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۶۷۴ ریال  خریداری شد.

 با برگزاری چهار دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) در سال ۱۳۹۹،  یک میلیون و ۷۱۲هزار و ۲۳۹ نسخه کتاب به ارزش ۷۲۴ میلیارد ریال به فروش رسیده است.

همچنین این موسسه اعلام کرد مابقی مطالبات ناشران شرکت‌کننده در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تسویه حساب شد و آخرین مطالبات ناشران در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به حساب‌شان واریز شد. 

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از اول تا دهم بهمن‌ماه برگزار شد، یک میلیون و ۲۵۴هزار و ۵۹۹ نسخه کتاب به ارزش ۶۴۰ میلیارد و ۲۵۸میلیون و ۷۷هزار و ۵۶۸ ریال به فروش رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران زمستانه کتاب نمایشگاه مجازی کتاب تهران مطالبات ناشران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «صفات الهی» نوشته تیم جی ماوسون به تازگی با ترجمه صبا فریدونی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب که یکی از عناوین مجموعه بن‌مایه‌های فلسفه دین است، در عین خلاصه بودن، اصلی‌ترین موضوعات مطرح درباره صفات الهی را در برمی‌گیرد. پرسش اصلی این کتاب این است که آیا زمانمندانگاری خداوند پذیرفتنی‌تر است یا بی‌زمان انگاری او؟ نویسنده با طرح این پرسش صفات ذاتی خداوند را بررسی می‌کند. کتاب شامل سه فصل است که هر فصل به سه صفت ذاتی خدا می‌پردازد.

فلسفه دین در کشورمان نیز در سال‌های اخیر مورد توجه استادان و محققان به‌ویژه نسل جوان‌تر قرار گرفته است. البته با توجه به گستره موضوعی مباحث فلسفه دین، میزان دغدغه‌مندی نسبت به هر کدام از این موضوعات در جوامع مختلف متفاوت است. موضوعاتی نظیر معنای زندگی، علم و دین، خداباوری، تکثرگرایی و مساله‌های شر و رنج که در زمره موضوعات اصلی و مشترک مباحث فلسفه دین‌اند، مصادیقی از چالش‌های فکری محیط‌های علمی ایران نیز محسوب می‌شوند.

این‌کتاب با ۱۱۴ صفحه و قیمت ۸۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6089657 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود