Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به ساماندهی ۳ هزار و ۲۳۴ تیم ناظر سلامت در استان گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی بیش از ۸۵ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی در استان از سوی ناظران سلامت مورد بازدید قرار گرفت. - اخبار استانها -

فرهاد میقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: ساماندهی ناظران سلامت در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله و کنترل بیماری کرونا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح از آذرماه امسال گفت: 3 هزار و 234 تیم شامل 2 هزار و 281 داوطلب آقا و 2 هزار و 694 ناظر خانم در قالب این طرح مشغول فعالیت هستند و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی، اماکن عمومی و غیره را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بیان داشت: از آذرماه تا 26 اسفندماه امسال 85 هزار و 889 واحد صنفی، مراکز و اماکن عمومی، فروشگاه‌ها، پاساژها، پایانه‌های مسافربری و غیره بازدید شده است.

میقانی با بیان اینکه طرح ناظران سلامت به همت معاونت امور جوانان استان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح سلامت مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا است که با همکاری مرکز بهداشت استان و در راستای طرح شهید سلیمانی در دست اجرا قرار دارد.

تمهیدات بهداشتی و نظارتی در بارگاه منور رضوی افزایش یافتتشدید ‌نظارت‌های بهداشتی حرم مطهر رضوی در ایام نوروز/ زائران دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنندنظارت بر اماکن اقامتی ایام نوروز در گیلان تشدید می‌شود

وی بیان داشت: در طرح ملی ناظران سلامت جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر  با بازرسان سلامت محیط و کار  در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی همکاری دارند و امیداوریم این اقدامات منجر به جهت حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان توضیح داد که در این طرح جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر با کارت شناسایی معتبر و لباس فرم سازمان جوانان یا داوطلبان هلال احمر، به گروه بهداشت محیط محلات کمک کردند و چک لیست‌هایی مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و امکان مانند ادارات، بانک‌ها، مدارس، محل‌های تجمع، بازارها و میادین میوه و تره بار تکمیل کردند و اطلاعات مبنی بر پایش  توسط اعضای داوطلب هلال احمر در سامانه ناب ثبت شده است.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت جمعیت هلال احمر برای مقابله با شیوع کرونا گفت: اجرای طرح ناظران سلامت تمدید شده و در سال جدید هم تا اردیبهشت ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی جمعیت هلال احمر ناظران سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز

جمعیت هلال احمر ایران با انتشار ویدیویی از ادامه عملیات جستجو برای یافتن یسنا، کودک ۴ ساله اهل کلاله خبر داد. بر اساس این ویدیو عملیات جستجو در پنجمین روز با کایت بر فراز یلی بدراق انجام گرفته است. هلال احمر گفته که ظرفیت‌های خود را افزایش داده و با جست‌وجوی زمینی و هوایی عملیات ادامه دارد، همچنین بالگرد هلال‌احمر و سگ‌های زنده یاب بکارگرفته شدند و ۸۷ نیروی عملیاتی در تلاشند. یسنا، از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در زمین‌های کشاورزی منطقه مفقود شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»