Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین اهدای ۳۷۰ سری جهیزیه به زوج های جوان و اهدای ۳ هزار بسته کمک های مومنانه (عید نوروز) به زلزله زدگان سی سخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین اهدای ۳۷۰ سری جهیزیه به زوج های جوان و اهدای سه هزار بسته کمک های مومنانه (عید نوروز) به زلزله زدگان سی سخت امروز (۲۸ اسفند ماه) با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار استان، فرمانده سپاه فتح و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستان دنا در شهر سی سخت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار «حمید خرم دل» در این آئین ضمن خیرمقدم به فرمانده کل سپاه، فرمانده جدید قرارگاه خاتم الانبیاء، تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، گفت: سال آینده بی شک از ساخت و سازهای صورت گرفته در سی سخت افتخار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شهادت می دهم به عنوان نماینده فرمانده سپاه کشور که همه مسئولان و دستگاه ها در استان کهگیلویه و بویراحمد پای کار بوده اند و این آرامش حاکم بر شهر نتیجه همین همکاری و تعامل است.

وی یادآور شد: تاکنون یک سرقت در شهر زلزله زده سی سخت صورت نگرفته که نشان از امنیت ایجاد شده توسط نیروی انتظامی و فرمانده آن در استان بوده است.

سردار خرم دل با اشاره به اینکه تیپ ۴۸ فتح در این زلزله حماسه آفرید، ادامه داد: قرارگاه خاتم الانبیاء با تاکید سردار محمد نیروهای تخصصی و ماشین آلات خود را به سی سخت اعزام کرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ساعت اولیه زلزله فرمانده کل سپاه با تماس ها و پیگیری های خود در جریان امور بودند و مرتبا پیگیری می کردند و این نظم و انظباط حاکم بر فضای شهر و کمک رسانی های به موقع نشان از حضور به موقع سپاه و دستگاه های خدمات رسان استان در سی سخت داشته است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: زلزله سی سخت کمک های مومنانه سپاه فتح زوج های جوان امنیت جهیزیه سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد فرمانده سپاه سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار