Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:16:18 GMT

واگن حمل خودرو در مسیر رشت - مشهد راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۶۹۱۵

واگن حمل خودرو در مسیر رشت - مشهد راه اندازی می شود

 غلامحسین ولدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با افزوده شدن این واگن به سازمان قطار رشت _ مشهد ظرفیت جابه‌جایی ۱۰ خودرو در مسیر رشت - مشهد و بالعکس در هر سفر به صورت یک روز در میان، میسر شده است.

وی افزود: اضافه کردن واگن حمل خودرو به قطار برای افرادی که در مقصد نیاز به خودروی شخصی دارند از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر و  ایمن‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در صورت استقبال هموطنان  از واگن حمل خودرو در مسیر مذکور، احتمال افزایش خدمات و قرارگیری این واگن به صورت همه روزه وجود دارد و در صورت عدم استقبال حذف واگن‌های حمل خودرو دور از انتظار نیست.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ گفت: روزانه یک رام قطار پنج ستاره و یک رام قطار چهار ستاره در مسیر رشت به تهران و مشهد و برعکس تردد می کند.

ولدی یادآور شد: علاوه بر قطار های پنج ستاره زندگی، چهار ستاره سپهر و چهار ستاره سیمرغ، قطار پنج ستاره فدک نیز به ناوگان مسافری راه آهن شمال ۲ اضافه شد.

وی اظهار داشت: هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید بلیت قطار و واگن‌های حمل خودرو می‌توانند علاوه بر مراجعه به آژانس های خدمات مسافرتی، سایت راه آهن و سایت شرکت رجا با سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری شرکت حمل و نقل ریلی رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کنند.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ تاکید کرد: تمامی پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا، فاصله گذاری اجتماعی در قطار و فروش ۵۰ درصدی ظرفیت قطارها رعایت می شود.

 قطار رشت - قزوین  نیمه اسفند ماه سال ۹۷ با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد.از زمان راه اندازی این قطار تاکنون بیش از ۵۴۰ هزار نفر مسافر توسط ناوگان مسافری راه آهن شمال ۲ جابه جا شده اند.

برچسب‌ها رشت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گیلان رشت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

کد خبر 6092862 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • زاکانی: ورود اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی دارد | می خواهند قراردادمان با چین را منحل کنند اما نمی توانند
  • زاکانی: اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران می رسد | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی بین المللی دارد
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد