Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: در حال حاضر ۲۱۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که این تعداد کمترین میزان بستری در ۱۳ ماه گذشته است.

هادی حق شناس ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گلستان اظهار کرد: تمام شهرهای گلستان در وضعیت زرد و آبی قرار دارد و منع ورود و خروج تنها به شهرهای قرمز و نارنجی مربوط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعمال قانون در زمینه ورود و خروج بر عهده نیروی انتظامی است.

حق ‌شناس خاطرنشان کرد: جشنواره آیین های نوروزی در ۲۶ روستای استان همراه با غرفه های صنایع دستی برگزار خواهد شد و شبکه بهداشت مکلف است در صورت عدم اجرای درست شیوه نامه های بهداشتی نسبت به تعطیلی آنها مبادرت ورزد.

استاندار گلستان بیان کرد: نمایشگاه صنایع دستی در ۱۴ شهرستان با نظر ستاد شهرستانی مقابله با کرونا و نظارت شبکه بهداشت شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: طی یک سال گذشته همراهی مردم شریف استان، کادر درمان، مدیران دستگاه های اجرایی، شورای تامین، نهاد ها، سازمان ها و ارگان ها در مقابله با ویروس کرونا شایسته تقدیر بود و همه با عمل به نقش های خود حامی مدیریت استان بودند.

حق شناس گفت: هرگونه چادر زدن در پارک ها و تفرجگاه ها و اسکان در مدارس و مهمانسراهای دولتی ممنوع است و با آن برخورد قانونی صورت می گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فاطمه اسفندیاری گفت: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

او گفت: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

او در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیونی به بانک معرفی می‌کنند..

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

او گفت:خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

فاطمه اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان