Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:21:10 GMT

ترابی در نقش نارنجک چهارشنبه سوری (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۷۱۲۵

ترابی در نقش نارنجک چهارشنبه سوری (عکس)

وینگر سابق پرسپولیس در بازگشت به این تیم بار دیگر در نقش ستاره ظاهر شده است تا مشخص شود تلاش سرخ‌ها برای جذب وی بیهوده نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی که بعد از یک و نیم فصل حضور در پرسپولیس، در ابتدای لیگ بیستم راهی لیگ ستارگان و تیم العربی قطر شده بود، در بازگشت به جمع سرخ‌ها در نقش ستاره ظاهر شده است و خط دفاعی نفت مسجدسلیمان را با چالش بزرگی در نیمه اول مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ترابی در همان دقایق ابتدایی با سود بردن از قدرت تکنیکی خود علیه خط دفاعی چند لایه نفت مسجدسلیمان تلاش خود را دنبال کرد و خیلی زود توانست برای این تیم پنالتی بگیرد. هرچند این پنالتی توسط امید عالیشاه از دست رفت اما در ادامه او بار دیگر با حضوری به موقع در خط هجومی تیمش توانست از ارسال سعید آقایی برای گلزنی سود ببرد.

 

 

ستاره تکنیکی پرسپولیس بعد از گل هم با بیشترین حمل توپ علیه خط دفاعی نفت مسجدسلیمان ظاهر شده تا یحیی گل محمدی امیدوار باشد در روز تولد خود با درخشش مهدی ترابی بتواند به نتیجه دلخواه دست یابد و با برتری از این بازی خارج شود.

 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

صنعت نفت آبادان مهدی ترابی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان مهدی ترابی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

دقیقه ۱۰: ارونوف گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

در حال تکمیل

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گل تماشایی مهدی لیموچی به پرسپولیس (آلومینیوم اراک 1-2 پرسپولیس)
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس