Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفر سردار سلامی به سی‌سخت علاوه بر حضور در منطقه زلزله‌زده شهر سی‌سخت و شنیدن حرف مردم خبر های خوش درمانی و عمرانی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس  صبح امروز در بازدید میدانی فرمانده کل سپاه پاسداران اسلامی از شهر زلزله زده سی سخت در آئینی 3 هزار بسته کمکهای مومنانه عید نوروز و 370  سری جهیزیه به زوجهای جوان و زلزله زدگان  این شهر اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بازدید سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران از دستور ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رسیدگی به شهر زلزله زده سی سخت خبر داد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام  یک سلسله کمک هایی که می تواند تا حدودی شرایط زندگی را  برای مردمی که تحت تاثیر زلزله قرار گرفته اند آسان تر کند در کنار مردم می ماند.

 

وی ابراز داشت؛  به زودی 300 کانکس توسط سپاه پاسداران وارد منطقه  زلزله زده سی سخت می شود.

 

سلامی که پای درد و دل زلزله زدگان سی سختی نشست گفت: ان شاالله سال آینده چنین روی که روز میلاد غیرت هستی است به سی سخت می آییم و با حضور شما جشن تکمیل شدن همه این ساخت و سازها را باهم میگیرم و مشعل های امید را افروخته نگه خواهیم داشت.

 

او گفت: سفیر رهبر معظم انقلاب در سی سخت هستم و از من خواسته شد تا با همه نیروها در ساخت و ساز این شهر زلزله زده تلاش کنیم.

 

فرمانده کل سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی گفت تا آخر در کنار مردم می مانیم و این درس را از علمدار کربلا آموخته ایم حتی اگر دستهایمان قطع شود.

 

سردار سلامی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها دست به دست  خرابه‌های سی‌سخت را خواهیم ساخت خطاب به مردم گفت: نگران چیزی نباشید البته ابتدای هر مشکل، مصیبت و حادثه‌ای سختی‌هایی وجود دارد درک می‌کنیم ما هم‌ نگران هستیم و با شما عزیزان همدردیم، ان‌شاالله سال ۱۴۰۰ سال تحقق وعده‌هایی است که می‌دهیم.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه  می‌مانیم و آوارهای سی‌سخت را برمی‌داریم، افزود: استان‌های دیگر را به کمک می‌آوریم با کمک  قرارگاه و بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، نهادها و دستگاه‌ها، استانداری و فرمانداری، خیرین و همه دستگاه‌ها سی‌سخت را با هم خواهیم ساخت.

 

سردار سلامی ادامه داد: وقتی دست‌ها در دست هم باشد کارها سبک می‌شود و راحت وزنه‌های سنگین را بلند می‌کنیم.

 

در سفر سردار سلامی بیمارستان 100 تختخوابی سپاه فتح به متراژ 8000 متر و با اعتبارات 12 میلیارد تومانی و مجتمع آموزشی و فرهنگی راهیان کوثر به متراژ 3 هزار متر مربع و اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان؛ منازل مسکونی 24 واحدی سپاه فتح استان به متراژ 2500، حوزه‌های مقاومت دانش آموزی به متراژ 600 متر مربع کلنگ‌زنی شد که جمع کل متراژ 14100 متر مربع و اعتبار مورد نیاز 14 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی سپاه پاسداران سردار سلامی زلزله زده سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی خطاب به رئیس سازمان صداوسیما از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید  نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق