Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده از تعطیلی و بازداشت صاحبان یک مجلس عروسی با حکم دادستانی با دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا تورج رزمجو در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، در خصوص تعطیلی یک مجلس عروسی در شهرستان لنده گفت: صاحب یک مجلس عروسی در سطح شهرستان لنده به دلیل عدم توجه به مسائل بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی وتجمع افراد بدون رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از خواننده خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:این اقدام با تصمیم ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده و با حکم دادستان محترم شهرستان توسط نیروی انتظامی اجرایی شده است و این مجلس تعطیل و برای صاحب مراسم نیز تشکیل پرونده قضایی صورت گرفت.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: در جلسه شورای سلامت و ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده مقرر گردید که درب های ارامستان نیز تا اطلاع ثانوی پلمپ شوند و مراسم تششع و تدفین فقط از ساعت 7تا10صبح با حداقل افراد برگزار خواهندشد.

وی تاکیدکرد: برگزاری هرگونه مراسم چهلم و سالگرد در آرامستان به طور کلی تعطیل و شهرداری حق برگزاری چنین مراسماتی را در آرامستان ندارد و در صورت مشاهده از طریق دادستان و نیروی انتظامی باید برخورد قاطع صورت گیرد.

رزمجو گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان با هیچ فردی و افرادی که بخواهند سلامت آحاد جامعه را به مخاطره بیندازند تعارفی نخواهیم داشت و برخوردها جدی و قاطع خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد مبارزه با کرونای یک مجلس عروسی شهرستان لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت

فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند. 

یزدان افشاری‌پور افزود: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

 آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی