Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی، معاون استاندار قزوین گفت: در ۶۷۹ روستای سطح استان قزوین انتخابات شورای روستایی برگزار خواهد شد که ثبت نام داوطلبان از ۱۶ فروردین سال آینده آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ منوچهر حبیبی در نشست خبری که صبح امروز(پنج‌شنبه) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با مشارکت و حضور مردم برگزار می‌شود که مقدمات لازم انجام شده و ستاد استانی و شهرستانی فعالیت خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتخابات ۲۶ فرآیند دارد که ۲۵ فرآیند آن کاملا مکانیزه است؛ اما فرآیند ۲۶ آن که اخذ و شمارش رای است به صورت دستی انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین عنوان کرد: ثبت‌نام از داوطلبین انتخابات شوراهای شهر ۲۶ اسفند به پایان رسید که در مجموع ۹۵۷ داوطلب شورای شهر در ۲۸ شهر استان قزوین در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: ۲۸ شهر در استان قزوین واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای شهری بوده و در ۶۷۹ روستا نیز انتخابات شورای روستایی برگزار خواهد شد که ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای روستایی از ۱۶ فروردین آغاز می‌شود.

افزایش درمانگاه‌های تشخیص و غربالگری در استان

حبیبی با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث کرونا گفت: تاکنون ۶۱ جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا با هزار و ۲۰۴ مصوبه و ۱۲ جلسه استانی قرارگاه مقابله با بیماری کرونا با ۱۰۶ مصوبه برگزار شده است.

وی اضافه کرد: پنج کمیته زیرمجموعه ستاد کرونا و هشت کمیته زیرمجموعه قرارگاه مقابله با بیماری کرونا تشکیل شده است تا مدیریت در بحث کرونا انجام شود.

این مقام مسئول گفت: افزایش درمانگاه‌های تشخیص و غربالگری در سطح استان از جمله اقدامات انجام شده است؛ همچنین استفاده از ظرفیت‌های خارج از بیمارستان، تامین فضای مناسب برای قرنطینه، تجهیز ۱۵ بیمارستان در سطح استان با ۸۰۰ تخت آماده برای کرونا از جمله تدابیر اندیشیده شده بود.

وی ادامه داد: ۳۲ واحد صنعتی تولید شوینده‌ها و مواد ضدعفونی خطوط تولید خود را تغییر داده و نیاز استان و حتی کشور را تامین کردند.

به شدت نگران دیدوبازدید‌های نوروزی هستیم

حبیبی تصریح کرد: حدود دو میلیون ماسک و تعداد زیادی دستکش برای مواقع مورد نیاز ذخیره سازی شد و روزانه بین ۱۲۰ هزار تا ۱۵۰ هزار ماسک در استان توزیع می‌شد.

وی عنوان کرد: تدابیر اقتصادی در مورد واحدهای تولیدی و کسب و کارها که به دلیل کرونا خسارت و آسیب دیدند اندیشیده شده و تسهیلات ۴ تا ۱۲درصدی پرداخت شد.

معاون استاندار قزوین بیان کرد: وضعیت استان قزوین هم اکنون باثبات است اما نمی‌شود به این موضوع اتکا کرد و به شدت نگران دید و بازدیدهای نوروزی هستیم که امیدواریم با همکاری مردم زمینه مهار کرونا فراهم شود.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از کووید۱۹، پذیرش مسافر را به هیچ وجه توصیه نمی‌کنیم و سیاست کاری ما امسال نه به مسافرت‌هاست؛ همچنین هماهنگی لازم با ستاد خدمات سفر و شهرداری انجام شده تا تبلیغات در سطح استان برای پذیرش مسافر انجام نشود.

حبیبی در پایان گفت: اگر مردم همکاری کرده و دید و بازدیدهای عید را مدیریت کنند پیش‌بینی می‌شود وضعیت استان در اردیبهشت و خرداد ماه خوب باشد به ویژه با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای واردات واکسن خارجی و تولید واکسن داخلی و تجربه خوب کادر بهداشت و درمان امیدواریم این ویروس از اردیبهشت ماه به بعد مهار شود.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابات شورای استان قزوین انجام شده سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس

پویان نوروزی و محمد متین عباسی از شهرستان قیروکارزین، ماهان ظهرابی از شیراز و اسماعیل خرم‌دل از شهرستان جهرم، چهار بوکسور رده نونهالان استات فارس هستند که با نظر کمیته فنی به دومین مرحله از اردوی نونهالان کشور به میزبانی استان البرز دعوت شدند.

محمدرضا محمودی، رئیس هیأت بوکس استان فارس به عنوان سرپرست تیم ملی نونهالان و یاسر نوروزی از استان فارس نیز به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

مرحله دوم اردوی تیم ملی بوکس نونهالان از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

رقابت‌های آسیایی سال ۲۰۲۴ در رده نونهالان، شهریورماه سال جاری در در شهر ابوظبی امارات متحده عربی برگزار خواهد شد و تیم ملی نونهالان ایران یکی از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • انتخابات الکترونیکی چیست و چگونه انجام می‌شود؟