Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت فرا رسیدن سال نو در پیامی در پیش بودن سال جدید را به هم استانی‌ها و همکاران تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

وقتی زمین، نفس بهاری می‌کشد و نسیم، دست روحبخش خود را برگونه‌های خاک سرد می‌کشد، صدای پای بهار است که گام به گام به ما نزدیک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهاری که جان طبیعت را تازه می‌کند و طبیعتی که با آمدن بهار، نفس دوباره را تجربه می‌کند.

سبزی و طراوت، نتیجه عبور قدم‌های بهار برجان خسته طبیعت است، جایی که سرما و یخبندان زمستان، خاموشی، سردی و رخوت را بر تن زمین به یادگار گذارده است، بهار می‌آید و ما در استقبال سال نو، ردای بهاری را در کنار طبیعت برای خود سهم می‌گیریم.

امسال میلاد با سرسعادت منجی عالم بشریت، قطب عالم امکان، مهدی موعود (عج) در ایام سال نو با شمیم عطرگل یاس، زینت بخش آغاز سال جدید شده است و آن زمان است که رخوت، سردی و خاموشی از دل‌ها به خواب رفته ما پر می‌کشد و نفس روحبخش، ولی عصر (عج) به تمام خوبی‌ها جانی دوباره می‌بخشد و انسانیت نظاره گر ظهور عدل و داد تمام نشدنی خداوند تبارک و تعالی خواهد بود.

فرا رسیدن سال نو را با امید به قدم زدن زیر بیرق سبز قائم آل محمد (ص) و در رکاب نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی به تمام منتظران آن حضرت، همکاران سبز پوش و راست قامتم در نیروی انتظامی و هم استانی‌های گرامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.


فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی مازندران عید نوروز پلیس مازندران سال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا

رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاهی به طبیعت بهاری دریاچه سد آغچه در بوئین میاندشت + فیلم
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • رخ نمایی فصل بهار در طبیعت روستای چوبر + فیلم
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا