Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@09:58:25 GMT

شهریار مغانلو با پاس گل شروع کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۷۳۳۰

شهریار مغانلو در اولین حضور ثابت اش در ترکیب پرسپولیس توانست برای وحید امیری گلسازی کند

 

روی پاس شهریار مغانلو، وحید امیری دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در دقیقه 69 بازی مقابل نفت مسجدسلیمان بالاخره توانست گل دوم را به ثمر برساند. سرخ پوشان که پس از دریافت گل تساوی فشار زیادی روی دروازه میهمان آورده بودند، بالاخره در دقیقه 69 روی نفوذ و حرکت خوب مغانلو و جای گیری مناسب وحید امیری به گل برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مغانلو که تلاش زیادی در خط حمله سرخ ها داشت بالاخره توانست تاثیر گذار ظاهر شده و در اولین حضور ثابت اش پایه گذار گل دوم سرخ ها باشد.

شهریار مغانلو که در جام حذفی دقایق اندکی برای پرسپولیس به میدان رفت و یک موقعیت عالی مقابل دروازه خالی را هم از دست داد، امروز برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و یک پاس گل به وحید امیری داد.

شهریار مغانلو دقیقه 79 بازی در حالی که پرسپولیس دو بر یک از نفت مسجدسلیمان پیش بود، جای خود را به فرشاد فرجی داد.

اخبار داغ 

سعید آذری در گفتگو با طرفداری: ما چرا اعتراض کنیم؟ تابع فدراسیون و AFC هستیم فقط پول نقد امین قاسمی نژاد را استقلالی می کند حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ادن هازارد در صورت جراحی، ممکن است دیگر نتواند فوتبال بازی کند! تیم منتخب هفته چهارم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 از نگاه هواسکورد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهریار مغانلو وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!

به گزارش ورزش سه، بعد از شکست پرسپولیس در اراک و حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی این نقد به شکلی جدی‌تر به اوسمار مطرح شد که در نیمه دوم این مسابقه هرچه بازیکن موثر در خط میانی و حمله داشت را از زمین بیرون آورد و شرایطی را در تیمش رقم زد که قدرت حفظ و جلو بردن توپ در زمین حریف را نداشته باشد و به همین خاطر بود که هم در پایان نود دقیقه هم 120 دقیقه بازی برده را با تساوي عوض کرد. 
با این وجود نگاهی به تغییرات حین بازی اوسمار نشان می‌دهد در این تغییرات او اشتباه عجیبی هم نداشته و برای تعویض‌هایش دلیل کافی داشته است. 
از بین تعویض‌های پرسپولیس سروش رفیعی اخطار داشت و مثل بازی‌های اخیر در خطر اخراج بود، ترابی نیمه اول با بازوبند کاپیتانی یکی از ضعیف‌ترین بازی‌هایش را ارائه داد و در نیمه دوم هم هیچ حرکت مثبتی نکرد. 

اورونوف هم که بشدت مصدوم خسته بود و باید تعویض می‌شد و خدابنده لو هم نمایش چشمگیری چه در خط جلو چه در نقش هافبک دفاعی ارائه نداد. 
با این حساب تغییرات اوسمار از این حیث که نفرات فوق باید از زمین بیرون می‌آمدند اشتباه نبود اما همان گونه که بادامکی گفت برخی بازیکنان جانشین خوب کار نکردند. 
در بین تعویض‌های اوسمار شاید تنها بازی دادن به احمدی در دقیقه 113 به جای آل کثیر عجیب به نظر می‌رسید.

دیگر خبرها

  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند