Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@19:20:07 GMT

کسب رتبه اول پژوهش سرای دانش آموزی منطقه لوداب

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۷۳۶۸

کسب رتبه اول پژوهش سرای دانش آموزی منطقه لوداب

خبرگزاری فارس از لوداب؛محمد امین سجادی؛ عباس سلطانیان؛ مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری خبر داد که بر اساس تکالیف مندرج در بند 14 از بخش "ب" ماده 6 اساسنامه پژوهش سراهای دانش آموزی و بر اساس وظایف محوله در بندهای 5،4،3 و بندهای 1 و 2 از تبصره ماده 7 اساسنامه به شورای آموزش و پرورش استان، نتایج ارزیابی ادارات کل و کارنامه های پژوهش سراهای دانش آموزی تابعه در سال تحصیلی 99-98، به همراه مقایسه با نتایج ارزشیابی دو سال اخیر، برای مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور، ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ارزیابی صورت گرفته می تواند مبنای مناسبی برای بکارگیری بهینه فضا و نیروی انسانی شاغل در این مراکز، تمیز پژوهش سراهای دانش آموزی موفق و کارآمد و برنامه ریزی برای ارتقاء کیفیت برخی از پژوهش سراهایی که امتیاز ارزشیابی کمتر از 100 دریافت کردند، در شورای سیاستگذاری پژوهش سراهای دانش آموزی باشد.
بر اساس ارزیابی صورت گرفته پژوهش سرای دانش آموزی علامه دهخدا منطقه لوداب رتبه اول را در بین ۱۳ پژوهش سرای استان کهگیلویه و بویراحمد کسب کرد.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: پژوهش آموزش عملکرد منطقه لوداب پژوهش سراهای دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند