Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-08@17:47:30 GMT

آماده باش اورژانس در بهشت زهرا (س)

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۷۳۹۸

آماده باش اورژانس در بهشت زهرا (س)

تین نیوز

رییس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: تکنسین‌های این مرکز در آستانه پنجشنبه و جمعه آخرسال در بهشت زهرا (س) به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، پیمان صابریان شامگاه چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:‌ با توجه به اینکه تعدادی از شهروندان در پنجشنبه و جمعه آخر سال به زیارت اهل قبور می روند تکنسین های اورژانس در این مجموعه مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ٢٠ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک کلینیک سیار و ١۵ دستگاه موتورلانس از ساعاتی قبل در بهشت زهرا(س) مستقر شدند  و همچنین پزشکان نیز در این محل حضور دارند.

رییس مرکز اورژانس تهران ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با بیمارستان ها و مراکز درمانی این محدوده انجام شده و در صورت نیاز نیرو به پایگاه های مجموعه بهشت زهرا (س) اضافه خواهد شد.

همچنین مدیرعامل بهشت زهرا (س) نیز از شهروندان خواست که در روزهای پنجشنبه و جمعه آخرسال بدلیل شیوع ویروس کرونا حتی المقدور از مراجعت به بهشت زهرا (س) خودداری کنند.

سعید خال روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت:‌ شرایط تهران در حال حاضر شکننده و ناپایدار است و در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی مردم کرونا انگلیسی در حال چرخش است و شرایط سخت ماه‌های گذشته به راحتی قابل بازگشت است.

وی با اشاره به تاکیدات همه بزرگان و به ویژه ستاد ملی کرونا در خصوص حضور نیافتن مردم در روزهای پایانی سال در آرامستانها به ویژه بهشت زهرا (س)، خاطرنشان کرد: از شهروندان عاجزانه درخواست داریم مانند ایام پایانی سال گذشته امسال نیز همکاری لازم را با خادمان خود در سازمان بهشت زهرا(س) داشته باشند و از حضور در این مکان مقدس فعلا خودداری نمایند.

خال با اشاره به اینکه سال ۹۹ سال سخت و پر درد و رنجی برای بهشت زهرا (س) بود تاکید کرد: پیشاپیش از همکاری مردم در نیامدن پنجشنبه وجمعه آخر سال و رعایت شیوه نامه های بهداشتی نهایت تشکر را داریم.

وی همچنین از احتمال بسته شدن درهای بهشت‌ زهرا (س) در پنجشنبه آخر سال خبر داد و گفت: امیدواریم که مردم همچون سال گذشته رعایت کنند و برای روزهای پایانی سال به بهشت زهرا (س) مراجعه نکنند.  

خال تاکید کرد:‌ سازمان بهشت زهرا (س) سازمانی خدمات رسان و بدون تعطیلی است و درخواست ما از شهروندان این است که فقط برای دفن عزیزانشان آن هم به صورت محدود در روزهای پایانی سال به بهشت زهرا مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بهشت زهرا اورژانس پایانی سال بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای ورزشی اروپا از ایران بهتر است اما آنجا بهشت نیست! / فیلم

امیرواعظ آشتیانی به عنوان کارشناس مدیریت ورزش با حضور در شبکه خبر در خصوص حواشی پیش آمده در بازی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حرف زد و فضای ورزشی در اروپا را مثال زد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • تداوم افشاگری‌ها علیه قالیباف/ بیگی: جماعتی از سازمان میادین میوه و تره‌بار، تاکسیرانی، بهشت‌زهرا، اتوبوسرانی و... وارد مجلس شده‌ و پست گرفتند
  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • به رییس سازمان خصوصی‌سازی گفتم جزء فرهیخته‌ترین‌ها هستی بین افرادی که از کشتارگاه، بهشت‌زهرا و... آمده‌اند
  • (ویدیو) سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا
  • سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا +ویدئو
  • سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا(س)!
  • برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی اعلام شدند
  • فضای ورزشی اروپا از ایران بهتر است اما آنجا بهشت نیست! / فیلم
  • بهشت گمشده سیروان
  • این شهرها بهشت جیب‌بُرها است