Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@04:34:24 GMT

محدودیت های تردد کرونایی در ایام نوروز 1400

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۷۴۰۵

محدودیت های تردد کرونایی در ایام نوروز 1400

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران از محدودیت های تردد کرونایی در ایام نوروز1400خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ ئیس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران در گفتگویی از محدودیت های تردد کرونایی در ایام نوروز1400خبر داد و در این رابطه اظهار داشت : برابر آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تردد در شهرهای دارای وضعیت قرمز ، نارنجی و شهرهای زرد هدف گذاری شده ممنوع می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محدودیت های شهرهای گروه دارای وضعیت قرمز و نارنجی  ورود وسایل نقلیه غیربومی به این شهرها ممنوع است گفت: ورود پلاک های غیربومی و خروج پلاک های بومی در محورهای منتهی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع می باشد و متمردین در شهرهای دارای وضعیت قرمز مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای دارای وضعیت نارنجی مبلغ پانصدهزارتومان جریمه خواهند شد.

سرهنگ محمودی در خصوص سفر به شهرهای دارای وضعیت زرد که مسافرپذیر هستند گفت: در وضعیت کنونی سفر به محور های منتهی به  شهرهای دارای وضعیت زرد که مسافرپذیر هستند از قبیل مشهد، قم، اصفهان، شیراز، بندر عباس بوشهر و همچنین کیش و قشم ممنوع می باشد و متمردین مبلغ پانصد هزار تومان جریمه خواهند شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان پیرامون تردد های شبانه خاطرنشان کرد: تردد وسایل نقلیه شخصی به جز خودروهای شخصی مجاز (تاکسی های اینترنتی مجاز، مشاغل مجاز مانند کادر درمان و ...) اعم از بومی و غیر بومی از ساعت ۹ شب تا ۳ بامداد در داخل شهرهای با وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی ممنوع می باشد و متمردین مبلغ دویست هزار تومان جریمه خواهند شد.

سرهنگ محمودی در خصوص صدور مجوز ترددها افزود: مرجع صدور مجوز تردد به شهرهای نارنجی و زرد مسافرپذیر بنا به ضرورت سفر براساس مولفه های تعیین شده در کمیته امنیتی و انتظامی با فرمانداری ها می باشد.(صدور مجوز به شهرهای دارای وضعیت قرمز از سوی فرمانداری ها ممنوع می باشد.)

وی  در پایان تصریح کرد: رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه عمومی اعم از اتوبوس و تاکسی ها که اقدام به حمل مسافر می نمایند ملزم به استفاده از ماسک بوده و در صورت عدم استفاده از سوی سرنشین مبلغ بیست هزار تومان و رانندگان مبلغ پنجاه هزار تومان جریمه خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محدودیت های تردد کرونایی ایام نوروز 1400 شهرهای دارای وضعیت دارای وضعیت قرمز هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد