Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد کاوه آهنگران روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه ظهر امروز به آتش نشانی اصفهان گزارش شد و ماموران ایستگاه های سه و ۱۲ آتش نشانی به سرعت خود را به جایگاه سوخت در خیابان هزار جریب ( ابتدای خیابان شیخ کلینی ) رساندند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی جی ال ایکس و سه نفر مصدوم و دچار سوختگی شدند، اظهار داشت: مسوول جایگاه سوخت قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با هوشیاری و سرعت عمل اقدام به اطفا حریق کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از مصدومان دچار سوختگی سطحی شد، اضافه کرد: ۲ مصدوم دیگر که سوختگی بیشتر داشتند به نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی تحویل داده شدند.

کاوه آهنگران با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی محل حادثه را ایمن سازی و پاکسازی کردند، تاکید کرد: اقدام به موقع مسوول جایگاه سوخت از گسترش آتش سوزی و احتمال بروز حادثه بزرگتر در این پمپ بنزین جلوگیری کرد و این کار جای تقدیر دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه به موقع و در کوتاهترین زمان کنترل شد در غیر این صورت می توانست خسارات جبران ناپذیری بهمراه داشته باشد.

منصور شیشه فروش با بیان اینکه این حادثه بدنبال پیگرد یک سارق اتفاق افتاد، افزود: هرگونه حریق در جایگاه های سوخت می تواند عامل ایجاد حوادث و خسارت های گسترده تری شود بهمین دلیل آموزش مسوولان و کارکنان این جایگاه در دستور کار ستاد مدیریت بحران و شرکت ملی پخش فراورده های نفتی قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ایمنی و مدیریت بحران برای کارکنان جایگاه های سوخت استان اصفهان، اظهار داشت: این استان دارای حدود ۴۰۰ جایگاه سوخت می باشد بهمین دلیل آموزش جایگاهداران از اهمیت ویژه ای برخوردارست.

۲۷۰ جایگاه سوخت و ۱۷ پمپ بنزین تک سکو و ۱۶۲ جایگاه سی‌.ان‌.جی در استان اصفهان وجود دارد.

استان اصفهان بیش از پنج میلیون نفر جمعیت دارد که بیش از ۲ میلیون نفر آنها در مرکز این استان یعنی کلانشهر اصفهان زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها آتش نشانی آتش سوزی مدیریت بحران اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی مدیریت بحران آتش نشانی آتش سوزی مدیریت بحران اصفهان اخبار کنکور مدیریت بحران جایگاه سوخت آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از وقوع حادثه آتش‌سوزی در مجتمع ۶ طبقه در بلوار جمهوری اسلامی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدجواد سجادی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان 6 طبقه در بلوار جمهوری اسلامی گفت: شامگاه دوشنبه 3 اردیبهشت‌، ساعت 23:22 آتش‌سوزی آپارتمان 6 طبقه در بلوار جمهوری اسلامی به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله 5 دستگاه خودرو اطفای حریق و یک دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه 18 نفر آتش‌نشان به محل آتش‌سوزی اعزام شدند، افزود: واحدهای عملیاتی بلافاصله به محل حریق رسیدند و مشغول عملیات اطفاء و نجات شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر اینکه آتش‌سوزی از طبقه منفی ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیرهای خروج را مسدود کرده بود، ابراز کرد: خوشبختانه با سرعت عمل بالای آتش‌نشانان، آتش‌سوزی در لحظات اولیه مهار شد و شهروندانی که در طبقات گرفتار شده بودند از طریق راه‌پله و خودرو ویژه نردبان از داخل ساختمان خارج شدند.

به گفته سجادی، در این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان دچار دودزدگی و مصدومیت شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است، گفت: علت حادثه توسط تیم علت‌یابی حریق در حال بررسی است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم