Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از هفته هجدهم در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت.  

نیمه نخست این دیدار با حملات طوفانی شاگردان یحیی گل‌محمدی آغاز و در دقیقه ۸ بازی صاحب یک ضربه پنالتی شدند که با بی‌دقتی امید عالیشاه بهترین فرصت برای برتری سرخ‌ها از دست رفت، اما در ادامه پرسپولیس دست از حملات نکشید و در دقیقه ۳۱ روی ارسال سعید آقایی از سمت چپ، مهدی ترابی با یک ضربه سر دروازه نفتی‌ها را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۳۸ با ارسال آقایی اینبار با ضربه سر وحید امیری پرسپولیس می‌توانست به گل دوم برسد که توپ از فاصله کمی نسبت به تیرک عمودی راهی اوت شد تا سرخ‌ها برای دستیابی به گل دوم ناکام بمانند و پرسپولیس در این نیمه با یک گل برتری به رختکن رفت.

نیمه دوم همانند نیمه نخست با حملات پرسپولیسی‌ها پیگیری شد و در دقیقه ۴۸ شهریار مغانلو با ضربه‌ای دیدنی از پشت محوطه جریمه قصد گشودن دروازه نفت مسجدسلیمان را داشت که این ضربه با برخورد به تیرک افقی راهی به گل نیافت. در دقیقه ۵۰ امید عالیشاه این فرصت را داشت که گل دوم سرخ‌ها را به ثمر برساند اما با واکنش دیدنی گلر نفت مسجدسلیمان برای گلزنی ناکام ماند و ضربه او راهی کرنر شد.

در ادامه اما این تیم نفت مسجد سلیمان بود که در دقیقه ۵۳ از روی نقطه کرنر و با ضربه میثم تهی‌دست گل تساوی نفت مسجد سلیمان را به ثمر رساند. شاگردان گل‌محمدی بعد از خوردن گل یکپارچه حمله شدند و تا اینکه در دقیقه ۶۸ مغانلو روی یک توپ‌گیری بسیار خوب از دفاع مسجد سلیمان پرسپولیس را در موقعیت گل قرار داد، مغانلو با یک پاس تماشایی وحید امیری را با دروازه خالی مواجه کرد و گل دوم سرخ‌ها به ثمر رسید.  

در ادامه سیامک نعمتی در دقیقه ۷۷ با دریافت کارت زرد دوم بازی اخراج شد. سیامک نعمتی در دقیقه ۶۰ بازی به جای مهدی شیری وارد میدان شد تا در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس قرار بگیرد. اما نعمتی با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۷۷ وارد میدان شد تا تنها بعد از ۱۷ دقیقه حضور در این بازی از زمین مسابقه اخراج شود.

نفتی‌ها از ۱۰ نفره شدن سرخ‌ها استفاده نکردند تا این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع پرسپولیس تمام شود.

کد خبر 591324 برچسب‌ها باشگاه نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس نفت مسجد سلیمان گل دوم سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دقیقه ۲۴ بازی مقابل سپاهان نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند که تا دقیقه ۴۴ با تساوی بدون‌گل دنبال می‌شود.

در دقیقه ۲۴ این مسابقه هواداران پرتعداد تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی همانند همه بازی‌های خانگی این تیم طی سال‌های گذشته یک‌صدا نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زده و زنده کردند.

هادی نوروزی که سال‌ها در تیم فوتبال پرسپولیس تهران توپ می‌زد و چندسال پیاپی بازوبند کاپیتانی قرمزهای پایتخت را بر تن می‌کرد نزدیک به ۸ سال است که به دیار باقی شتافته است و هواداران پرسپولیس طی این مدت همواره از وی به نیکی یاد کرده‌اند.

کد خبر 749861

دیگر خبرها

  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!