Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بندرآستارا با حکم «حمزه صفر بیگی» دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان منصوب شد.

«جواد معیتی» شهردار آستارا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به منظور تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت‌ها و ابتکار جوانان و باهدف تعامل سازنده با بخش‌های مختلف آموزشی، اقتصادی، بهداشتی، اجتماعی و عمرانی در کشور راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: این شورا با بهره گیری از جوانان نخبه و انقلابی در استان گیلان به شناسایی موانع و مشکلات در حوزه‌های مختلف خواهد پرداخت. دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان خاطرنشان کرد: شناسایی ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه استان یکی از مأموریت‌های مجمع مشورتی نظام بوده و مهمترین مأموریت آن نقش آفرینی جوانان در گام دوم انقلاب است. در حکم «جواد معیتی» آمده است: «نظر به تعهد، تجارت و شایستگی‌های جنابعالی در راستای مأموریت و اهداف نظارت‌های میدانی با استفاده از پتانسیل‌های مردمی که در کمیسیون‌های تخصصی در دستور کار قرار گرفته است بدینوسیله شما را به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان منصوب می‌کنم. امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها و تدابیر و منویات ولی امر مسلمین جهان مقام معظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بتوانید با استفاده از امکانات مادی و معنوی با همت و تلاش هر چه بیشتر در خدمت به آحاد مردم برای اعتلای ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا از هیچ تلاشی دریغ نکنید» کد خبر 482125

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار آستارا انتصاب شهرهاي ايران شهرداری گيلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن

مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست روز چهارشنبه این هفته که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی برگزار خواهد شد، به ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول می‌پردازد.

اعضای مجمع قرار است در این نشست به بررسی تبصره‌های ۸، ۹ و ۱۰ باقیمانده از ماده ۱۰ این طرح بپردازند.

طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول از ابتدای آذرماه سال گذشته در دستور کار جلسات صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داشته و تاکنون ده جلسه به صورت تمام وقت به بررسی این موضوع اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس