Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:17:10 GMT

اخراج ایمانی علیه کامبک تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۷۷۱۱

اخراج ایمانی علیه کامبک تراکتور

هافبک تراکتور در نیمه دوم بازی با سپاهان و در حالی که تیمش برای جبران تک گل خورده تلاش می کرد، از زمین بازی اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور بعد از صعود بدون انجام بازی در جام حذفی، راهی اصفهان شد تا آخرین بازی سال 99 خود را مقابل سپاهان انجام دهد. شاگردان خطیبی در نیمه اول با تک گل شهباززاده مغلوب میزبان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نیمه دوم اما شاهد این تغییراتی در ترکیب تیم تراکتور بودیم؛ خطیبی که به دنبال جبران نتیجه بود، سامان نریمان جهان و پیمان بابایی را وارد زمین کرده و تغییراتی هم در برنامه های تهاجمی تیمش داد. در اوج حملات تراکتور برای جبران اما یک حرکت عجیب از اکبر ایمانی تراکتور را ده نفره کرد.

 

ایمانی که در نیمه دوم بازی هم چند خطای بی محابا روی بازیکنان حریف انجام داده بود اما از کارت های داور قسر در رفته بود، در دقیقه 58 کارت زرد اول خود را دریافت کرد و در حالی که با توجه به دریافت این کارت و شرایط بازی، انتظار بازی محتاطانه ای از او می رفت، دو دقیقه بعد شاهد انجام حرکتی بودیم که به اخراج ایمانی انجامید.

 

ایمانی در دقیقه 60 بازی ضربه ای را با دست به صورت سروش رفیعی وارد کرد که این حرکت موجب سرنگونی هافبک سپاهان شد. در حالی که اشکان دژاگه به عنوان کاپیتان تراکتور سعی در منصرف کردن داور از نشان دادن کارت زرد دوم به ایمانی را داشت، پیام حیدری روی تصمیم خود مصمم بود ایمانی را اخراج کرد تا پروژه کامبک تراکتور با اختلال مواجه شود.

تراکتور اکبر ایمانی فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور اکبر ایمانی فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت

ایسنا/اصفهان تیم هندبال سپاهان در دیداری نه چندان سخت و با اختلاف دو رقمی حریف خرم‌آبادی‌اش را شکست داد.

تیم هندبال سپاهان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت) از ساعت ۱۶ در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان میزبان پلیمر بود که سپاهانی‌ها در دیداری نه چندان سخت و با اختلاف دو رقمی ۴۱ بر۲۴ به پیروزی رسیدند.

در نیمه نخست دو تیم نسبتا برابر پیش رفتند، اما در نیمه دوم موتور نماینده اصفهان روشن شد تا رفته رفته از حریف فاصله گرفته و در نهایت اختلاف گل را به ۱۷ رسانده و پیروز شود.

مجتبی کرمیان، بازیکن پلیمر خلیج فارس پس از شکست برابر سپاهان، اظهار کرد: یک نیمه توانستیم با سپاهان بجنگیم، وقفه در تمرین ایجاد شد و مشکلاتی در تمرین داشتیم که باعث شد نیمه اول از لحاظ بدنی کم بیاوریم.

او ادامه داد: برخی مشکلات برای باشگاه خارج از ورزش پیش امده و قطعا سال بعد اگر باشد، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پلیمر در دو و بوکس نشان داده تیم لایقی است و اگر سال بعد باشد قطعا حرف برای گفتن دارد.

پارسا دهقانی بازیکن سپاهان نیز در خصوص برتری تیمش تصریح کرد: بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و صحبت‌های مربی را در زمین نشان دادیم. امیدوارم لیگ را با برد و بدون مصدومیت به پایان برسانیم.

او با اشاره به شانس سپاهان در کسب سکو ادامه داد: امیدوارم این ۳ بازی را با برد پشت سر بگذاریم تا ببینیم چه پیش پی‌آید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه