Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:21:01 GMT

تشدید بازرسی از اصناف جنوب کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۷۹۸۳

تشدید بازرسی از اصناف جنوب کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مسلم مروجی فرد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در حاشیه بازدید از اصناف در جیرفت گفت: طرح ویژه نظارت بر اصناف از ۱۵ بهمن ماه آغاز شده و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

مسلم مروجی فرد افزود: در این بازرسی ها، ۲۰ تیم بازرسی از واحد‌های صنفی در جنوب کرمان بازرسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: برای رفاه بیشتر مردم، اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز بزرگ خرید قرار گرفته و باید این مراکز کالا‌ها را در دسترس عموم و قفسه‌های فروشگاه عرضه کنند.

مروجی فرد همچنین تاکید کرد: تشدید بازرسی‌ها با اولویت مراکز عرضه مستقیم کالا‌های طرح تنظیم بازار در تمامی شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت تا با نظارت بیشتر رضایت مردم را جلب کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در پایان گفت: از مردم  جنوب کرمان درخواست داریم، از طریق سامانه اینترنتی، به آدرس www.۱۲۴.ir و همچنین سامانه تلفنی ۱۲۴، شکایات خود و تخلفات صنفی را گزارش و پیگیری کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن تنظیم بازار جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پلیس راهور اعلام کرد: شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم.

ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع  محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.  در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن