Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر اسرائیل در چارچوب جنگ روانی و حرف های تکراری اش باردیگر گفت که هر روز برای جلوگیری از حضور ایران در مرز اسرائیل تلاش می کند و در این مسیر از رابطه اش با روسیه هم بهره می گیرد.

به گزارش ایرنا،"بنیامین نتانیاهو" روز پنجشنبه در گفت وگو با رادیو ارتش اسرائیل مدعی شده ،اسرائیل در سوریه آزادی کامل دارد که بخشی از آن در نتیجه روابط با روسیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر اسرائیل همچنین مدعی شده که که چهار کشور دیگر عرب منطقه که مقام های صهیونیستی قبلا این کشورها را از جمله عمان، قطر و عربستان نام برده بودند، در صف عادی سازی روابط با تل آویو قرار دارند.

وی درحالی از پیوستن سایر دولت های عرب به پروژه عادی سازی صحبت کرده که دولت های سازشکار تا همین مرحله نیز در میان افکار عمومی عرب و جهان اسلام، دچار سرشکستگی و تحقیر شده اند.

نخست وزیر اسرائیل، در همین ارتباط، در خصوص افتضاح تاخیر چندباره سفرش به امارات ادعا کرد "اینکه گفته می شود امارات از استقبال من خودداری کرده ، درست نیست؛ به زودی به امارات می روم".

وی در خصوص برخی گزارش ها مبنی بر اینکه سفر «یوسی کوهن» رئیس موساد به امارات با هدف تحت فشار قراردادن ابوظبی برای انجام سفر خودش برنامه ریزی شده بود، رد کرد.

نتانیاهو که در آستانه انتخابات، با چالش های فراوانی روبه روست این روزها به شدت به مخالفانش حمله ور می شود، بطوری که خودش غیر مستقیم اعتراف می کند که برای دور آینده قرار نیست رقبایش را بازی دهد و به صراحت گفته که دیگر حاضر به تشکیل دولت ائتلافی نیست.

لینک کوتاه: asriran.com/003Fqr

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نخست وزیر اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس آنچه رسانه‌های بلژیک امروز دوشنبه گزارش دادند، «الکساندر دی کرو» نخست وزیر بلژیک، در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل به دلیل جنگی است که این رژیم در غزه به راه انداخته است.

بلژیک در همراهی با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا – ایرلند، اسپانیا، مالت، اسلوونی و لوکزامبورگ – از جنگ اسرائیل علیه غزه انتقاد کرده، ابتکاری را برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین ارائه داده و خواستار توقف فروش تسلیحات به اسرائیل و آتش‌بس در غزه شده است.

دی کرو گفت که در دیدار با رهبران کشورهای اتحادیه اروپا، تلاش خواهد کرد تا تحریم‌هایی را علیه اسرائیل اعمال کند، از جمله ممنوعیت کامل واردات کالا از شهرک‌های کرانه باختری و برخورد با شرکت‌هایی که شعبه و معاملاتی در شهرک‌ها، به ویژه به شراب، خرما و محصولات روغن زیتون اشاره دارد.

دی کرو افزود: اعمال تحریم‌ها علیه اسرائیل ناشی از دلایل اخلاقی و ادامه جنگ با غزه و وضعیت کرانه باختری است و ما به سادگی نمی‌توانیم کنار بایستیم؛ چراکه قربانیان در نتیجه عملیات نظامی اسرائیل بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • ترکیه: از تمام ابزار‌ها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود